Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sunshinedaan schreef:Hahaha woww Patricia wat hebben jullie allemaal wel niet gekocht![]()
Leuk hoor, shoppen voor de horsies(veul leuker dan voor jezelf
)
Kiekeboefje schreef:Oh Ingrid ik snap je heel erg goed! Ik denk dat je met lease ook best wel problemen mee kunt krijgen. Afspraken zijn daarin zo belangrijk. Hierbij denk ik dat je gewoon enorme pechnhebt gehad met Alf, hij is een van de weinigen die zoveel mankeerde.. en nog steeds. Toch vind ik het super knap dat je het zo leuk met Alf oppakt, hij mag zich in zijn hoefjes knijpen met zo’n baasje.
Ik voel hetzelfde, pech gehad afgelopen jaar. Als ik er aan terug denk kan ik ter plekke depressief worden. Wat een poedersuiker jaar heb ik gehad... klinkt zo ondankbaar, want er waren ook super mooie en bijzondere momenten! Maar het botst niet op tegen het negatieve... ik hoopte dat Jill mentaal beter was, dat zij meer aan zou kunnen. Maar ik merk dat het te snel gaat voor haar, maar ik wil zo graag wat doen! Keuzes maken... haar in ieder geval een half jaar weg zetten? Landje met vriendjes zoeken en laten rusten? Pony er bij? Niet? Keuzes.....