Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar ik zal het nog eens nakijken, maar bij in en uitspannen lubberen zijn broekriemen gewoon. Vandaar dat ik ze nooit losser heb gedaan..

Sjors springt ze sinds we vaardigheid rijden heel soepel en vanochtend deed hij het ook toen ik het 'm vroeg bij het van hand veranderen in galop. Meestal doet hij het in de bak niet maar hij deed goed zijn best vanochtend.
ben benieuwd naar zijn foto's.
Zaten wel een paar leuke tussen. Sjors schuimt altijd wel een beetje maar toen we klaar waren met de proeven droop het echt van zijn mond, hele klodders en dat heeft hij niet eerder zo erg gehad. Ook heeft hij inmiddels al best wat kracht ontwikkeld en daardoor kan hij thuis erg fijn lopen
(laten we het maar niet hebben over vreemd terrein)Ayla schreef:Knappe Amadeus, mooi gebaar dat teken.
Is die onderlegger hard of zacht Susanne?
Ik heb fijn gemend in de bak vanochtend, proefjes geoefend en een kennis heeft foto's gemaakt. Ben benieuwdNieuwe deken past ook mooi dus morgenochtend even een stukje hals + kaak etc wegscheren.