Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Knolselder schreef:Foto's van Alec mogen altijd aangeboden wordenIk zag dat Sappos al een paar heel erg mooie had
![]()
Nog niet bekomen van de keuring en Alec is vandaag ineens nog een keertje vader geworden van een zwart merrieveulen![]()
[ Afbeelding ]
FemkeRoosje schreef:Iedereen nog gefeliciteerd met de resultaten!
De foto's die ik gister heb gemaakt staan hier: http://imgur.com/a/WtUUT#0
moos24 schreef:Welke fotografe stond in de ring bij de 2e bezichtiging ? Heeft volgens mij veel foto's gemaakt. Ik heb er bij Lieselotte Stegemans 1 mooie gezien van High, maar heeft er 2 van de 2e bezichtiging. Die zou ik graag wel willen hebben. Maar ik zou er graag meer willen van hem. Ik hoop dat er nog iemand is die nr. 145 op de foto heeft staan ?
En verder iedereen van harte gefeliciteerd met de behaalde premie's !!! Ik vind het een geweldige dag in ieder geval !
NathalietjeB schreef:Tosadog schreef:Mooie fotos Nathalie, ik zag je gisteren even snel in het voorbijgaan maar niet aangesprokenik ga je fotos eens uitgebreid bekijken!
Mag ik deze foto van je pikken voor op facebook?
Ik heb gisteren helemaal ons zelfgefokte hengstje Yama gemist..pfff..
tuurlijk mag dat
Knolselder schreef:Foto's van Alec mogen altijd aangeboden wordenIk zag dat Sappos al een paar heel erg mooie had
![]()
Nog niet bekomen van de keuring en Alec is vandaag ineens nog een keertje vader geworden van een zwart merrieveulen![]()
[ Afbeelding ]