Onze shetjes heten evantie en lindsay beide merrie's moeder en dochter onze ruin heet fritz (inmiddels verkocht) en onze hengst heet binky (inmiddels verkocht)
Mijn hengstje heet Davy vd Zomerlanden, maar hij luistert naar ..... eehm ja naar niks haha(behalve naar het ritselen van een zak brood/wortels/etc ) Nee ik zeg vaak ukkie tegen hem haha, maar hij heet gewoon Davy
charlotte_L
Geplaatst: 14-03-11 22:29
Lotje & Sofie .
Lotje is naar mij vernoemt (Charlotte). En Sofie naar mijn nichtje ik was namelijk nog maar 6 toen Sofie geboren werd ik mocht een naam kiezen en mijn nichtje Sofie was net geboren dus je raad het al.. Anders had ze nu snuffel geheten ofzo .
DaisNBenj
Geplaatst: 14-03-11 23:22
Die van ons gaat wsl Blitz heten... Hangt er nog van af. Heb hem vandaag gekocht, maar dit weekend ga ik hem halen. Foto's in profiel. Hij heeft precies een bliksemstraal op zich. En ik ken iemand die Blitz heet, beetje verwijzing ernaar. Mijn dochter moet ik alleen nog overtuigd krijgen, die zegt iedere keer Noena (ze is 2). Klinkt niet zo voor een hengst haha. Maarja, als zij dat kiest, mij ook goed