Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

zaira_sak schreef:hey ik heb een shetlander van 4,5jaar het is een ruintje van 1m14 en hij is zadelmak, maar hij is wel koppig.Hij is ook verkeersmak en trailermak,zonder papieren... hoveel bied u op hem??? x zaira

Dennis schreef:Als je geen tegenvallend bedrag wilt horen moet je je pony hier niet laten taxeren.
Zelf vind ik dat de papierloze pony's erg hoog getaxeerd worden, net als de niet goedgekeurde hengstjes. Een ruintje is gewoon meer waard dan een niet goedgekeurde hengst of een papierloze hengst, zeker als ze ook nog eens braaf zijn.
Mijn jonge merrie(grote maatse palomino met jeugd premies en super papier, zijn er geen 5 van in NL) is ook heel laag getaxeerd, voor een 4 of 5 voudige van het getaxeerde bedrag(250 euro) kan ik haar op dit moment zo weer verkopen(heb haar ook voor 'iets meer' dan dat bedrag gekocht)! Een aantal kenners zaten wel aardig in de buurt.
mijn pony's staan hier ook niet

nikkiej_86 schreef:Voldemar V. Vries.
is het een merrie hengst ruin??
Denk rond 125/150:)
Wel leuk paardje mooi kleurtje ook:D
bud_gloor schreef:Binckydenice: wat is zijn afstamming?
merrie, ruin of hengst?
fjordnina schreef:Voldemar is niet goed te taxeren. Geen geslacht, wel papieren, maar geen namen, geen foto van de complete pony. Er kan nog zo'n leuk koppie op zitten, maar de rest moet ook kloppen.
Is het trouwens een palominootje?
AnneXxX schreef:Naam: Jesse van Freedom (Freedom's Jesse)
Leeftijd: 11Jaar
Papieren: Ja
Schofthoogte: 0,86
Kleur: Bruin (staart en manen zwart)
Beleerd: Voor de kar, Lange lijnen, Onder Het Zadel, Kan ook heel goed springen (ohz en vrijspringen of longe)
Verkeersmak: Ja, ze is echt nog nooit ergens van geschrokken
Veder over Jesse,
Vroeger heb ik er altijd met heel veel plezier op gereden,
Vooral buiten, En dan door het bos een cross uitzetten.
Dus ze is ook heel goed verkeersmak. Het is wel een pittig paardje. Maar als ze weet wie de baas is doet ze alles voor je. Op stal enz. is ze altijd heel lief, Als ze je kent loopt ze zo met je mee zonder iets.
Ze heeft geen stalgebrekken of wat dan ook.
Heeft altijd netjes haar inentingen gehad en beslagen.
Fotos
(Wil iemand hem even in [img] voorm zetten , het wou mij namelijk niet lukken)