Gaaf je nieuwe HCA Kcinural! Heel veel veilige km’s toegewenst!
Alex ziet er goed uit zo Fenna!
En Patricia mooie frontriem!
StalNollie
Geplaatst: 02-10-18 20:22
Rustig hier?
Huer druk weekend gehad verjaardag van me oudste zoontje 7 jaar alweer!!
En vandaag mindere dag misty ( witte a pony) vanmorgen niet lekker had koliek. Dierenarts meteen laten komen. Gelukkiy reageerde ze goed op de pijnstilling en is ook de koorts nu al hele dag rustig. Ze krijgt nu zandweg bij ( pony zit vol zand!!)
Hier de volgende tegenslag terwijl we vrijdag weer de eerste les hebben. Dit is de draagriem van mijn schofttuigje, verder is het tuig nog goed. Wel al 8 jaar oud. Maar helaas laten nu de draden los. Ik was van plan om binnen nu en twee jaar ergens een combituig dat dus ook tweespan kan aan te schaffen, het liefst in kunststof en met losse draagriem. Ik gok dat ik dan nu maar alvast 1 schofttuigje daarvan moet gaan aanschaffen. Ik ben wel blij dat ik er vandaag tijdens het poetsen achter kwam en niet vrijdag tijdens de les pas.
Kun je niet naar een zadelmaker of schoenmaker gaan om het te laten repareren Fenna?
Fijn dat de pony weer wat beter gaat StalNollie.
Ik ben wat meer langeteugelwerk aan het trainen met Cooks. Hij vindt het zo leuk! Loopt nog wel veel te dribbelen met zijn hoofd omhoog, maar moet zeggen dat hij qua lengtebuiging soepeler is als Fleurtje...
Fijn dat Caya weer goed gaat maar jammer van haar oogje.
Fenna, zou ik ook gewoon door een schoenmaker laten stikken. Is zo gepiept voor niet teveel geld.
Die van mij zijn ook al ontplofte bolletjes hoor Sunshinedaan.
Hier gaat alles zijn gangetje. Altijd druk bezig. Heel erg blij met mijn nieuwe aanwinst. Wat een heerlijk nuchter dier.
Susanne
Geplaatst: 03-10-18 11:51
Stalnollie arme pony! Hopelijk keert de koliek niet terug.
Super dat Caya weer de goede kant op gaat. Wel jammer van het oog dan weer. Beetje een najaars-dipje?
Ahh wollige Cooks
Willem heeft vandaag een dagje vrij. Maandag zo hard gewerkt tijdens de les en gister nog even aan de gang gegaan met onze huiswerkjes. Hij gaat gewoon elke keer wéér met sprongen vooruit, zo trots op hem. Kennen jullie dat gevoel, dat je na jaren nog steeds verliefd op je paard bent?
Willem is gewoon echt knap in zijn mooie dekentje!
Ik ben gewoon blij met een moeder die dat inderdaad wel even wil doen voor vrijdag. Ik ben echt zo vreselijk druk met studiewerk dat ik gewoon niks anders meer kan plannen doordeweeks.
Met misty is alles stabiel vanmorgen iets verhoging maar niet zorgelijk.
Linsey1998
Geplaatst: 03-10-18 16:20
Knappe Willem
Gefeliciteerd Patty
Toliene is vandaag ook weer hard aan het werk geweest, morgen nog een fijne buitenrit maken. Vrijdag een lekker dagje vrij en zaterdag weer op wedstrijd . Dit keer geen dressuur maar 2 keer vaardigheid crossen, ook wel eens lekker