Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Myrthe2003 schreef:Mensen die snoepjes pakken en iets met mowgli doen?
brr eng
Manon_S schreef:Hier trouwens nog mensen belang bij pony spullen? Liggen al heel lang in de schuur en ik heb dure maand met de paarden dus ben even wat dingetjes aan het verkopen wat ik toch niet gebruik.
Zie mijn advertenties voor de foto's en informatie. Prijzen kunnen we het nog wel over hebben. Ik heb zo uit mijn hoofd sowieso nog het leren halster (nooit gebruikt) en het hoofdstel (paar keer gebruikt) en het halsstuk maar dat is voor paarden.
EDIT: Oh zie nu dat het halster er niet tussen staat.
[ [url=m/0F70vB.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zit er niet wat tussen voor Amadeus?? Denk dat leren halster hem heel mooi zal staan (als die past).
LS_fotos schreef:Manon_S schreef:Hier trouwens nog mensen belang bij pony spullen? Liggen al heel lang in de schuur en ik heb dure maand met de paarden dus ben even wat dingetjes aan het verkopen wat ik toch niet gebruik.
Zie mijn advertenties voor de foto's en informatie. Prijzen kunnen we het nog wel over hebben. Ik heb zo uit mijn hoofd sowieso nog het leren halster (nooit gebruikt) en het hoofdstel (paar keer gebruikt) en het halsstuk maar dat is voor paarden.
EDIT: Oh zie nu dat het halster er niet tussen staat.
[ [url=m/0F70vB.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zit er niet wat tussen voor Amadeus?? Denk dat leren halster hem heel mooi zal staan (als die past).
Ik zie geen advertenties ?
Mowgli last van echte pennys ?? Camera ophangen haha...
Dochorse tip, niet leuk!!! ik wil wel graag horsewaren altijd maar groei eigenlijk ook niet in het geld.
Jelleee schreef:Nathalie hoe ging het rijden met je nieuwe wagen??