[HK]SMP kletstopic 1

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Susanne

Re: [HK]SMP kletstopic 1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 18:01

Waar denken jullie zelf aan dan?

Mowgli4

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 18:03

wij hebben echt geen idee. we hebben alles bekeken waar je eventueel langs zou kunnen, en er zijn misschien wel een paar dingen die mogelijk zijn, maar daarvoor moet je dit terrein wel kennen en ook handig zijn met hekken of klimmen over hekken heen.

mijn ouders hebben verder ook niets gemerkt hoe dit gebeurt is, we denken nog steeds na over wat het misschien zou kunnen zijn. maar we zijn nog niet echt op iets gekomen waarvan we denken, dat is het.

Chardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 18:07

Blixem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 18:10

Mensen die snoepjes pakken en iets met mowgli doen?

brr eng %)

Mowgli4

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 18:11

Myrthe2003 schreef:
Mensen die snoepjes pakken en iets met mowgli doen?

brr eng %)

ja dat vind ik dus ook... dit gebeurde van het zomer ook al eens, en toen dacht ik dat ik gewoon gek werd ofzo, ik had net een nieuwe bak vol snoepjes gekocht, en volgende dag was hij half vol....
en nou gebeurt dit weer, ik snap er niks van. WAAROM snoepjes?!

leuke dekens Charlotte!

Chardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 18:13

Mowgli4, inderdaad brr, eng idee. := Is er niemand anders? Met een paard, die stiekem snoepjes pakt?

Mowgli4

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 18:14

ik ben de jongste van de straat, de hele straat heeft wel een pony of paard aan huis staan, maar weet van hun zeker dat zij dit niet zouden doen (staan maar 4 huizen in de straat verder, ken alle buren stuk voor stuk) ze zijn ook al wat ouder en hebben totaal niets met snoepjes geven aan een paard :=

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 19:12

Wat een raar gebeuren zeg! Maar even goed in de gaten houden.

lobkew

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 19:33

Baaah wat naar. Hier zijn ook een tijdje pennymeisjes actief geweest. Bij paard van de buren zelfs een stuk manen afgeknipt! (Kan het topic niet zo vinden misschien iemand anders, paard heet Hobby). Ik was toen best blij dat Kjani zich niet heel makkelijk laat vangen, Udo wel, maar als Kjani gaat rennen dan doet Udo dat ook. Goed in de gaten houden iig.

Mowgli4

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 19:47

We houden dit zeker in de gaten!
Bahh lobke, dat is ook naar. Zomaar manen afknippen is ook wel erg raar. Gelukkig inderdaad dat jouw vriendjes lekker gingen rennen haha ;)

LS_fotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 20:25

Manon_S schreef:
Hier trouwens nog mensen belang bij pony spullen? Liggen al heel lang in de schuur en ik heb dure maand met de paarden dus ben even wat dingetjes aan het verkopen wat ik toch niet gebruik :P .

Zie mijn advertenties voor de foto's en informatie. Prijzen kunnen we het nog wel over hebben. Ik heb zo uit mijn hoofd sowieso nog het leren halster (nooit gebruikt) en het hoofdstel (paar keer gebruikt) en het halsstuk maar dat is voor paarden.

EDIT: Oh zie nu dat het halster er niet tussen staat.

[ [url=m/0F70vB.jpg]Afbeelding[/url] ]

Zit er niet wat tussen voor Amadeus?? Denk dat leren halster hem heel mooi zal staan (als die past).

Ik zie geen advertenties ?

Mowgli last van echte pennys ?? Camera ophangen haha...

Dochorse tip, niet leuk!!! ik wil wel graag horsewaren altijd maar groei eigenlijk ook niet in het geld. :')

Mowgli4

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 20:36

hmm denk dat de kans kleiner word op penny meisjes :(
ik heb net even mijn broer gevraagd of er dit weekend wat vreemds was gebeurd

Mijn broer is dit weekend op stap geweest en was dus laat thuis. (Rond 2 a 3 uur). Toen hij op bed ging sliep hij bijna meteen. Totdat hij mowgli onrustig hoort worden en mowgli (waarschijnlijk, is niet zeker) tegen de stalwand begint te trappen. Dit ontzettend hard en ook wel een lang poosje volgehouden. Nou zei m'n broer dat ie wel vaker wat onrustig aan het rond lopen was en dan met name in het weekend, maar niet zo heftig dat hij gaat bokken tegen de wand. Maarja hij had al wat op en was niet zo helder meer dus ging gewoon verder met slapen.

Omdat hij die avond zo brak was, had hij z'n fiets breed uit in de garage gezet. Echter was z'n Fiets de volgende ochtend strak tegen de mijne neer gezet. Mijn ouders lagen toen nog op bed. En dus heeft niemand van ons dit dus gedaan...

Manon_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 21:01

LS_fotos schreef:
Manon_S schreef:
Hier trouwens nog mensen belang bij pony spullen? Liggen al heel lang in de schuur en ik heb dure maand met de paarden dus ben even wat dingetjes aan het verkopen wat ik toch niet gebruik :P .

Zie mijn advertenties voor de foto's en informatie. Prijzen kunnen we het nog wel over hebben. Ik heb zo uit mijn hoofd sowieso nog het leren halster (nooit gebruikt) en het hoofdstel (paar keer gebruikt) en het halsstuk maar dat is voor paarden.

EDIT: Oh zie nu dat het halster er niet tussen staat.

[ [url=m/0F70vB.jpg]Afbeelding[/url] ]

Zit er niet wat tussen voor Amadeus?? Denk dat leren halster hem heel mooi zal staan (als die past).

Ik zie geen advertenties ?

Mowgli last van echte pennys ?? Camera ophangen haha...

Dochorse tip, niet leuk!!! ik wil wel graag horsewaren altijd maar groei eigenlijk ook niet in het geld. :')

Moet je even naar mijn profiel gaan en bij mijn advertenties kijken :) .

LottieLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 21:09

AH mowgli wat eng! Als ik jou was zou ik echt iets van camera's ophangen! Of een bordje met camera bewaking op het begin van het erf wil ook nog wel eens afschrikken!

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 21:27

mowgli heb je al eens gedacht om eens onder de staart te kijke, die paardenbeul/en lopen nog steeds vrij rond, wie weet word hij misbruikt??en gelokt met snoepjes?? ja ik zeg maar wat hoor maar brr ik zeg gauw camera ophangen of zo een baby foon

Mowgli4

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 21:31

wij zitten inderdaad te denken aan een camera op hangen, moeten alleen even kijken waar we 1 kunnen vinden.

trouwens, goed dat je het zegt! ben het helemaal vergeten, was zo stom verbaasd dat ik daar niet aan dacht. ik ga gelijk kijken

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 21:43

ik zeg babyfoon neerzetten in stal bij mowgli, en 1 naast je bed aan zodat je kan horen of iemand de stal binnen gaat...die dingen hebben een enorm bereik

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 22:24

Nathalie hoe ging het rijden met je nieuwe wagen?? :)

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 23:07

Zit de garage dan niet op slot? Wel een nare situatie idd..

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 23:16

Jelleee schreef:
Nathalie hoe ging het rijden met je nieuwe wagen?? :)

kwam er niet zo van was al doorweekt voordat ik aan kwam, en wou t lamoen inkorten maar die zit uhm beetje vast geroest denk ik..heb milk er wel even voor gehad maar t lamoen is nog te lang dus eerst die inkorten voordat we er weer op klimmen :')

claudiadvx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 09:03

Goedemorgen! Vandaag als het geen snertweer is even lekker eropuit met de paardjes!
Wat zijn jullie plannen vandaag?

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 09:10

Veel plezier! Ik ga straks mennen in de bak, naar de tandarts en vanavond werken :D Vandaag en morgen geen school, heerlijk.

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 09:10

Oké jammer nathalie nog even geduld dus :D Ben benieuwd naar foto's als Milkyway er eindelijk voor staat!

Hier ook niet mennen vandaag, mag alleen aan de hand stappen ivm osteopaat. Na t weekend opbouwen met longeren en daarna weer lekker aan de slag.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 09:12

Werken en vanavond ergens eten met vriendinnen. :D
Paardloos dagje dus. ;)

Fijne dag allemaal!

claudiadvx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 09:16

Vandaag ook een heerlijk dagje vrij. Gisteren 2 examens gemaakt ben heel benieuwd naar de uitslag!
Klinkt erg leuk allemaal! Ook de niet paarden dingen :)