Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Fotos van het NMPRS HK 2014 zijn te vinden op onderstaande link.
Fotos zijn onbewerkt en expres wat grouw ivm de steeds meer voorkomende diefstal van foto's!
De bestelde foto’s worden natuurlijk vooraf netjes gecorrigeerd op kleur, belichting en compositie.
https://picasaweb.google.com/1121818822 ... 5April2014
Bestellen ? Via PB of een mailtje naar lieselotte_1990@hotmail.com
_Reneee schreef:Ik ben er! Zitten te wachten tot we weer mogen want die kneus van mij is gewoon door naar de tweede bezichtiging
Meavey schreef:Het meisje in tranen was Mathilda met ernaast Jany whahaha zo een leuk moment, heerlijk als mensen winnen en 2de worden die het niet verwachten!
Heb een leuk aantal hengsten in handen gehad met volgends mij toch meest goede resultaten, nu ff lekker met de voetjes omhoog!
P_Tries schreef:Ik was onwijs positief verrast vandaag. Ontzettend leuke hengsten gezien.en een goed beeld gekregen. Ik heb bij de blauwe ring gezeten en met een schuin oog naar de gele rng gekeken.
Gefeliciteerd met jullie premies en plaatsingen.
Voor mij was nr 67 top favoriet! Wat een knapzak zeg!
LS_fotos schreef:
Moonshine schreef:Bij ons het ook super gegaan! Supreme en survior hebben een 1de premie behaald en Pow-wow en thunder hebben 2de premie behaald ! We zijn echt blij hoe het gegaan is! Heeft misschien iemand foto's van nummer 2 , 9, 142 en 23?