NMPRS hengstenkeuring 2014

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

LS_fotosJarig

Re: NMPRS hengstenkeuring 2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 00:11

Mijn foto's zijn aan het uploaden (onbewerkt) zijn met een kwartiertje zichtbaar. :)

LS_fotosJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 00:36

Citaat:
Fotos van het NMPRS HK 2014 zijn te vinden op onderstaande link.
Fotos zijn onbewerkt en expres wat grouw ivm de steeds meer voorkomende diefstal van foto's!
De bestelde foto’s worden natuurlijk vooraf netjes gecorrigeerd op kleur, belichting en compositie.

https://picasaweb.google.com/1121818822 ... 5April2014
Bestellen ? Via PB of een mailtje naar lieselotte_1990@hotmail.com

_Reneee schreef:
Ik ben er! Zitten te wachten tot we weer mogen want die kneus van mij is gewoon door naar de tweede bezichtiging :oo

Is helemaal GEEN kneus!! Onwijs gaaf beest. respect voor jou hij stond er goed bij, hij is dan wel niet super de luxe maar wel gewoon gebruikspony (mennen!) en gedroeg zich netjes.
Wat een manen, wat een enorm leuke kop. Gewoon alles, een wow. Die ik best voor me karretje wil.

Meavey schreef:
Het meisje in tranen was Mathilda met ernaast Jany whahaha zo een leuk moment, heerlijk als mensen winnen en 2de worden die het niet verwachten!
Heb een leuk aantal hengsten in handen gehad met volgends mij toch meest goede resultaten, nu ff lekker met de voetjes omhoog!

Dat was echt een mooi moment om te zien, prachtig. En zo gegund.

Er waren wel afkeuringen en geen premies.
Mensen die al na het stappen bij de jury geroepen werden en weg gingen.
De soort paardjes die een vreemde stap hebben van achter. (net zoals mijn Buckje. :') ) die ik altijd kromme hoepel noem. :P
Bij het losgooien vond ik moeilijk wat ze wilde zien, ene paardje mocht heel lang los de andere die liep kort los maar had al wel lekker gedraafd.
De ander liet zich totaal niet zien maar werd wel gevangen. Voor de rest heeft het NMPRS zich wel weer verbetert ten opzichte van vorig jaar.

Mijn favo <3
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Camerasexy!
Afbeelding

Tja, hier hoef ik niets bij te vertellen, iedereen weet wel wie het is!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Wie was dit ? Erg mooie kleur, hij viel op.
Afbeelding

Afbeelding

Ondanks dat ik *-:) was, ook even langs de MHS geweest en blauwe peesjes gescoord. *\%/*
Want ja deze shop is ook goed geschikt voor welsh A ponytjes!! :)
Afbeelding

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 02:24

Wauw sappos gave foto's! Ben benieuwd naar al je foto's dan wil ik wel wat bestellen :D

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 06:46

Hier alvast Benjamin & Lorenzo van Rowan, omdat ik natuurlijk als privé fotograaf en vriendin mee was met haar.
Ik heb wel een enkele bokker op de foto gezet, maar helaas maar weinig door alles stress.

Lorenzo:
Afbeelding
Afbeelding

Benjamin:
Afbeelding
Afbeelding

Foss

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 07:41

Wat een mooie foto's zijn er gemaakt zeg hoop dat er ook nog foto's van mijn paarden komen.

xMnOn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 08:14

Goeiemorgen! Ik ben ook weer bijgekomen van.gister. Wat een mooie paardjes liepen er rond, veel bokkers gezien maar te verlegen om aan te spreken haha. Iedereen gefeliciteerd met hun premies!

Hunter had het goed gedaan. Eerst al superbraaf op de trailer en verder heel relaxd op t terrein. Vergeleken met vorig jaar is hij dit jaar enorm verbeterd in zijn gangen. Jury vond hem een sterke vertoning alleen wilde ze hem liever iets luxer zien in bouw vandaar een derde premie.

Wat kan ik daar aan veranderen? Iemand een idee?

Shetclub87

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 08:18

wat een mooie foto's!!

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 08:20

De bouw kan je niet veranderen. Denk dat het gewoon een leuke gebruikspony is. Ze willen steeds luxer en dat is HUnter niet. Ik zou het hier nu bij laten en je gewoon lekker richten op het mennen. Je hebt je best gedaan en hij heeft twee keer een derde premie. Prima toch? Denk dat er weinig ruimte voor verbetering is.

Emma_Jane

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 08:30

Bij ons het ook super gegaan! Supreme en survior hebben een 1de premie behaald en Pow-wow en thunder hebben 2de premie behaald ! We zijn echt blij hoe het gegaan is! Heeft misschien iemand foto's van nummer 2 , 9, 142 en 23?

mila142

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 08:50

Afbeelding
Afbeelding
Ik ben ook super trots op mijn mannen Trigger heeft gisteren een tweede premie gehaald en Genie een eerste premie verder wil ik bij deze iedereen feliciteren met hun behaalde premie´s

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 08:52

Mooie foto's allemaal!

Sappos

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 08:58

Manon jouw pony is niet het type wat ze zoeken, als je een derde premie prima vindt kun je volgend jaar terugkomen maar als t je het allemaal niet waard is voor een derde premie, dan zou ik niet meer komen. Hunter is een leuke gebruikspony maar geen dekhengst type minipaard.

Shetclub87

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 09:01

die zilverbruine was trouwens écht een plaatje! ik heb op internet gezocht maar kon hem niet vinden

P_Tries

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 09:03

Klopt zeg! Wat viel die op, is dit gewoon zijn kleur of is daar een klein beetje olie overheen gegaan?

Ik vond het ontzettend leuk nogmaals om bij 'jullie' keuring en paarden te kijken!
Is nr 67 (velvet?) van een bokker?
Laatst bijgewerkt door P_Tries op 06-04-14 09:19, in het totaal 1 keer bewerkt

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 09:09

Hahaha die donutfoto _O-

Het is inderdaad echt een gebruikspony, een jaar geleden was het een sprietje. Maar een eerste premie had ik echt niet verwacht. Dat was voor mij alleen voor die onwijs dure pony's met topafstamming :o Niet voor mijn handelspony hahaha.

Gave foto's allemaal!

Oja, iemand vroeg of ik ga dekken. Misschien in de toekomst. Voorlopig geniet ik nog even van zijn super softe karakter.
Laatst bijgewerkt door _Reneee op 06-04-14 09:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Maydine

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 09:28

Gave foto's allemaal zeg! Ga ze zo eens rustig bekijken! :j

P_Tries schreef:
Ik was onwijs positief verrast vandaag. Ontzettend leuke hengsten gezien.en een goed beeld gekregen. Ik heb bij de blauwe ring gezeten en met een schuin oog naar de gele rng gekeken.

Gefeliciteerd met jullie premies en plaatsingen.
Voor mij was nr 67 top favoriet! Wat een knapzak zeg!

Thnx! Dat was WMM Velvets Impressive Buckeroo die wij mee hadden. Hij deed het super gister,ben nog steeds trots hihi

LS_fotos schreef:
Wie was dit ? Erg mooie kleur, hij viel op.
[ Afbeelding

Dat is Modello Hawk Buck Cedric Tarek Hawk of tewel Tarek van stal van Alana. Erg mooi dier. Hij kreeg een derde premie nieuwe jaargang.

jolandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 09:32

Shetclub87 schreef:
die zilverbruine was trouwens écht een plaatje! ik heb op internet gezocht maar kon hem niet vinden

dat was Modello Hawk Buck Cedric Tarek Hawk

erg mooie kleur inderdaad, maar qua type of beweging niet goed genoeg want kreeg een derde premie, is van stal Alana

P_Tries

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 09:35

Ah de eigenaresse zit inderdaad op bokt, even een compliment, wat een mooie wijze van voorbrengen, die rust en toch weer precies laten zien wat hij in huis heeft!! En wat een ontzettend vriendelijk hengstje zo als het van een afstandje te beoordelen is.
Top!! +:)+ Gefeliciteerd!

randalinpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 09:36

Zo wat een dagje, om 6.00 rijden en savonds om 24.00 thuis...

Nog even een pony in NoordHolland bezorgen, jaja, files, files, files, paar keer omgereden om verkeershinder te vermijden om dan weer in de volgende file te belanden... Ben gelijk weer superblij dat ik in Zeeland woon.

Leuke keuring gehad, zaten wel wat verrassende resultaten in de uitslagen vond ik, maar ik heb ook niet alles kunnen volgen met Faramir aan mijn touwtje. :P
.

Faramir deed het natuurlijk super, ook bij NMPRS een 1ste premie, liet zich alweer beter zien dan op de NAS-keuring. Bij de 2e bezichtiging kwam ie een paar stukken lekker los, ben toch wel trots op mijn ventje. :j

Iedereen in dit topic gefeliciteerd met de mooie resultaten, met name natuurlijk Mariska!
Maar ook al die anderen, veel mooie, goed verzorgde en voorgebrachte paardjes gezien, leuk. :)

Fiorenza

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 09:58

Ik heb nog een hele tijd staan praten met een niet zo grote Belgische meneer met een ringbaard en een bril. Hij had zelf een klein bont hengstje en kwam uit Belgisch Limburg. Weet iemand hoe hij heet of van welke stal hij komt?
Laatst bijgewerkt door Fiorenza op 06-04-14 10:04, in het totaal 1 keer bewerkt

P_Tries

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 10:00

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 10:38

Moonshine schreef:
Bij ons het ook super gegaan! Supreme en survior hebben een 1de premie behaald en Pow-wow en thunder hebben 2de premie behaald ! We zijn echt blij hoe het gegaan is! Heeft misschien iemand foto's van nummer 2 , 9, 142 en 23?

Ik heb foto,s van alle 3 zeker thunder die toch favoriet is bij mij.
En die ik toch op stal wil gaan bezoeken

Ik heb er gister 3 uur!!( Terwijl ik dr 3 kwartier over zou doen om thuis te komen-
Dr over gedaan om thuis te komen... stond vast in stil staande file bij amsterdam

Bommeltje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 10:49

_Reneee als je hem tegen die tijd als dekhengst ter beschikking stelt dan zou ik hem dol graag met mijn merrie laten daten <3

En natuurlijk iedereen gefeliciteerd met de behaalde premies! :D

marschwood

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 11:14

Wij vonden het ook weer een super geslaagde en gezellige dag.kan natuurlijk ook niet meer stuk met moondrop als kampioen.ben ook erg trots op hein omdat hij ondanks alles zijn hengstje heeft getraind en met hulp van Johny Jans super gepresenteerd heeft.heb al veel mooie foto's voorbij zien komen.Iedereen die ik gisteren gemist heb:alsnog van harte gefeliciteerd met de behaalde resultaten

marschwood

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 12:13

Alle uitslagen staan al weer op de nmprs site!