35 plussers met een mini?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

BWendyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-15 20:07

Leuke filmpje. :) Alleen lopen de 2 zwarten niet echt zuiver inderdaad..

Haha leuke foto :) {:)

Ik vind het super dat Elina zo doorzet +:)+

Haha tja de kleintjes worden vaak onderschat, hoe snel die beentjes kunnen gaan.. O:)

Morgen ga ik samen met me oudste dochtertje naar Welmoed. En gaat ze op welmoed rijden en worden er foto's gemaakt. Ze heeft er zin in en mama ook :) Ik zal morgen ook testen of ze het nieuwe voer wel lekker vind.. hoop van wel :P
Kreeg vanmiddag een mail van mijn advertentie van bijrijdster gezocht; " Ik wil wel". Meer stond er niet bij..dus even een mail terug gestuurd met een aantal vragen.. :)*

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-15 19:33

Iedereen fijne dagen gewenst van Alfje !
(die heeft vanmiddag met zijn vriend al kerst gevierd)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

haf_sjakie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-15 20:14

Wat een leuke en mooie foto's van alf, vooral ook die eerste <3

BWendyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-15 20:19

Isapaardje

Re: 35 plussers met een mini?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-15 00:05

Wat een leuke kerstfoto's en die van Welmoed zijn ook mooi geworden.

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 12:02

Goedemorgen!

Even dit topic afstoffen. Hoe gaat t met jullie?

Hier gaat t lekker. Met de groten rij ik fijn en ik heb nu eindelijk mijn fjord aan het stofzuigeren. Hij gebruikt zijn rug hierdoor en dit is al aan zijn bespiering te zien <3

De kleintjes spelen veel met elkaar. Vliegje gaat ongeveer 1 keer per week voor de kar. Gisteren zijn we weer met zijn 2en op de wagen gegaan ( asfalt) en dit trok hij goed! ik ben daar heel trots op.

Deze heb ik vorige week genomen:
Afbeelding

Afbeelding

Met Sunny fiets ik veel, hij vindt lekker hard heerlijk! In t nieuwe jaar wil ik hem beleren voor de wagen.

BWendyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 19:46

Dankjewel Isapaardje :)

Leuke foto's antheman :) Super dat het goed gaat met je fjord en vliegje +:)+

Ik was vandaag weer bij welmoed en kan nu echt zeggen dat de diarree helemaal voorbij is :j . Had haar meegenomen naar de binnenbak om haar los te longeren alleen tijdens de draf zag ik dat ze wat mank liep met haar rechterachterbeen.. Denk dat ze zich verstapt heeft in de wei dus heb haar toen maar wat eten gegeven en weer terug gezet. Maar even in de gaten houden..

jecco_ellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 09:58

Hier gaat alles goed, paardjes en hondjes gister allemaal geënt, dus wordt een dikke rekening..
Ook gelijk uit voorzorg alvast tranquigel gehaald voor oud en nieuw. Vorig jaar staken ze voor aan de weg allemaal vuurwerk af waardoor ozzy bijna door het hek vloog.

Hihi die vriendin van jou heeft altijd lol met vliegje zo leuk om te zien.
Er staat een grote vlieg te koop, wel aan de prijs. Maar wel een schat van een pony. Is mijn eerste highlandje die ik in mijn leven gezien had.

Hopelijk valt het mee met welmoed zijn been

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 10:01

jecco_ellen schreef:
Er staat een grote vlieg te koop, wel aan de prijs. Maar wel een schat van een pony. Is mijn eerste highlandje die ik in mijn leven gezien had.

Hopelijk valt het mee met welmoed zijn been

Waar???

Hoe is t met Welmoed Wendy?

Anke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 10:06

Hoorde nu weer dat verdovingspasta slecht zou zijn.
Ach...zo blijf je bezig. Met voors en tegens.

jecco_ellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 20:02

BWendyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-15 15:15

Het gaat veel beter met haar been. Gelukkig maar _/-\o_

Wauw wat een mooie schotsehoogland pony :wow: wel erg aan de prijs idd.

Mijn vader heeft paar dagen geleden nog iets voor me gemaakt wat ik altijd al wou hebben. Het is van mijn overleden fjord.
Afbeelding

Ik wens iedereen een fijne jaarwisseling alvast en hopen dat het rustig verloopt rond de paardjes. :)

Buddyloveyou

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 17:27

de eigenaar van mijn verzorgshetlander is rond de 50/60.

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-15 22:27

Had verleden week en deze week vakantie. Verleden week heerlijk genoten van Alf maar helaas deze week ziek. 3 dagen al niet bij Alf geweest maar hij is super verzorgd door 2 stalgenootjes. Iedereen fijne jaarwisseling en een super fijn 2016 met heel veel pony plezier! :-)

Isapaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 12:36

Vuurwerkshow boven de wei vannacht.
Afbeelding

En ook zelf een mooie foto van het vuurwerk kunnen maken vind ik zelf :
Afbeelding

En daarmee wens ik jullie en jullie pony's allemaal een mooi kleurrijk en gezond 2016 toe.

Anke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 12:49

Gelukkig Nieuwjaar☺

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 23:09

Wat een leuk aandenken Wendy!

Hopenlijk is ieders jaarwisseling rustig verlopen.

BWendyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 10:32

Aii dat is balen dat je ziek bent in je vakantie :(:) Gelukkig heb je wel de eerste week kunnen genieten van je pony :)
Mooie foto's isapaardje.
Dankjewel Antheman :)
Mijn jaarswisseling is rustig verlopen en ging al vroeg naar bed maar sliep pas later vanwege de harde knallen steeds.. Vanmiddag mijn kids weer ophalen <3 en gaan we naar mijn ouders daar nieuwjaar wensen :)

Ulfeino

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 21:17

Allemaal nog de allerbeste wensen voor 2016, laten we proberen er weer iets moois van te maken :)

Zo daar ben ik ook weer eens, wel zo nu en dan bij gelezen, maar verder druk rond Kerst en de jaarwisseling met van alles en nog wat :)
Zus en haar man over uit het buitenland en met moeders 3 keer naar de tandarts geweest, 3 keer een andere, de 1e vulde een kies, maar pijn bleef, de 2e meende nog een gaatje te zien wat hij vulde, maar de pijn bleef onveranderd, de 3e (een vrouw) zag een grote blaar onder het plaatje met voortanden in de onderkaak, en dat bleek dus de boosdoener, maar goed dat we het advies van trekken van de kies niet gelijk gedaan hebben.

Met Kyara en Elina alles goed, door de ijzel heeft Kyara een paar dagen verplicht binnen moeten staan, toen ze er gister voor het eerst weer even uit mocht ging ze ook als een dolle te keer in de bak, rennen en ondertussen hinniken :)
Vanmorgen heeft Elina even geoefend voor het Bixie AA springen, ze moet hierbij ook over 4 balkjes draven en aangezien Kyara meent dat dit in-uitjes zijn was wat extra aandacht voor dit onderdeel gewenst.
Hoewel tijdens de les haar gehop over de balkjes voor grote hilariteit zorgt denk ik niet dat het tijdens een wedstrijd voor extra punten zorgt, haha.
Maar Kyara is slim en had het snel onder de knie.
Heb haar opgegeven voor 24 januari in Sonnega, dressuur en springen beide AA.
Zit wel steeds meer te denken om een ander zadeltje te kopen, want dit is voor "echt" rijden toch minder geschikt, hier niet zo heel erg ver vandaan is iemand die meerdere 15 inch zadeltjes heeft dus anders daar maar eens een tochtje naartoe om te passen en kijken of er iets tussen zit.

Mennen staat nog steeds op een super laag pitje, maar ik ben deze week toch echt van plan om met het hele spul een keer richting manege te gaan, dus wordt vervolgd.

prairiewolf

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 00:23

Iedereen een mooi 2016 gewenst!
Leuk dat Elina en Kyara zo goed gaan. Hier ook lekker geoefend met Fristi & Jillz, buitenrit van 8 km gemaakt. Hoop volgende week mee te doen aan de puzzelrit in Ede

Anke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 08:23

Leuk dat ze AA gaan starten!

BWendyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 13:39

Wel raar dat de tandartsen zoveel verschillen en dat de uiteindelijke boosdoener bij de 3e tandarts achterhaald is :=
Wat leuk zeg. Ze is goed bezig met Kyara :j

Veel succes met de puzzelrit Anke +:)+

Ja die ijzel was drama zeg.. Blij dat het weer normaal is :)
Vanochtend heeft me dochtertje Sanne voor het eerst een privéles gehad met welmoed. Ze vond het erg leuk en welmoed deed goed haar best. Hopelijk wordt Sanne net zo gemotiveerd als Elina :o

Ulfeino

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 19:04

Rustig hier :)

Elina gister weer naar les geweest, ging super, ook de galop wordt steeds beter.
En springen dat dat kleine ding kan, wauw, ze vliegt zo over 50-60 cm heen en dat vind ik voor zo'n kleintje van 95 cm best al wel hoog :)

Vanmorgen na lange tijd haar weer eens ingespannen en een blokje om geweest, zelf even in galop, super braaf.

Zit er over te denken om mijn 1,5 paards trailer tzt (maw als ik een goede betaalbare tegenkom) in te ruilen tegen een 2 paards liefst met zadelkamer, dan heb ik even wat meer ruimte voor pony en tweewieler.
Tot het zover is ga ik eerst de ene zijwand voorzien van trapbescherming want die onderkant wordt toch wel erg slecht.
Ook wil ik de borststang laten zakken, ze staat nu in de punt maar dat vindt ik niet ideaal en zo komt er ook veel druk op de trekhaak.
Allemaal plannen, kon het voorjaar al wel in mijn hoofd hebben :) :) :)

principal

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 22:55

Hoi allemaal, wat een weer zeg... ondanks de vele regen nu. afgelopen weekend, Rio voor de sleep gehad. paar rondjes door de bak gemaakt. Wat ben ik trots zeg.. *\o/*

Nu wat rondkijken voor een sulky, waar gaat de voorkeur van mij naar uit. Eigenlijk een HCA, maar ik weet niet of dat gelijk wel een heel slimme optie is als beginner menner en menpony.

Ik zie hier allerlei sulky's voorbij.

Nu hopen op wat droger, dan is Rio de pineut en gaan we nog veel oefenen met het sleepje, zodat ie wat conditie krijgt :)

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 09:09

Wat een weer he!

Doen jullie ondertussen nog wel wat met de ponies?

Ulfeino, is AA zoiets als een Bixie proefje?

ik zie zoektochten naar trailers en sulkys. Zelf zoek ik een auto en een trailer. Maar t gaat niet zo vlot. :o

Sunny heb ik nu een keer wat laten trekken en dat ging ontzettend goed {:} Ik hoopte gisteren nog even te oefenen, mijn bijrijdster kwam eraan. Maar ze was er onder kooktijd, en alweer weg toen ik ging eten :D Dat werd hem niet.

De ponylesjes zijn nu al meerdere keren afgezegd door de drukte en met name t slechte weer. ;) Komt wel weer.