FlorisSam : Heb je al is naar wintec of northon zadeltjes gekeken ?Leinearthur : Mooie foto's LoveMickey leuk dekentje Yffiejj welkom !Hannemarie : Ze is idd veelste groot , jammer !Zo ik heb ook weer bijgelezen
TheJokerr schreef:iemand die 16 april hier heen wilt komen voor een VD les ?? nounee, dan be nik jarig
zijn mijn foto's niet mooi ohja @ leine, nee de longeersingel zat niet te ver naar voren, haar manen zaten naar achter had ik niet op gelet toen ik hem om deed
TheJokerr schreef:iemand die 16 april hier heen wilt komen voor een VD les ?? haha, nee, dan ben ik jarig
Hannemarie schreef:TheJokerr schreef:iemand die 16 april hier heen wilt komen voor een VD les ?? haha, nee, dan ben ik jarig na aapster
2 verjaardagen op 1 dag hihiachja ik heb al eigenlijk zat mensen die komen C komtE komtL komtLieke komt Isabel komt gratis mee voor foto's / afwisseling liekeIk kom kosten zijn bij elkaar 95 euro 19 per persoon ( incl reiskosten )
Hooi! ik ben gesloopt,enorm zere benen,kan nu niet zo goed mee lopen.Heb de hele dag gewerkt,was leuk! morgen gaan Lien en ik Agility doen,ik hoop dat ik iemand zover krijg om te filmen morgen ook les met Vodje Ga nu bijlezen
TheJokerr schreef:iemand die 16 april hier heen wilt komen voor een VD les ?? Nee, lig dan aan het strand in Dominicaanse Republiek. Heb 12 maart een privéles VD.
Mandyy schreef:TheJokerr schreef:iemand die 16 april hier heen wilt komen voor een VD les ?? Nee, lig dan aan het strand in Dominicaanse Republiek. Heb 12 maart een privéles VD.oeh ik wil wel mee