Ik denk dat we het misschien het beste in een soort chronologische volgorde kunnen opzetten (op die manier blijft het een logische volgorde en houden we er een goede structuur in en wordt het hopelijk geen rommeltje...het moet natuurlijk goed overzichtelijk blijven)...dus beginnen met alles met betrekking tot
- WAAROM EEN SHETLANDER (misschien overbodig voor ons shetliefhebbers maar ik denk dat het verstandig is als mensen iets in de trent van "bezint eer ge begint" kunnen lezen om dingen als "lekker goedkoop", "je hoeft er niets aan te doen" enzo te ontkrachten")
- AANSCHAF
gevolgd door
- HUISVESTING EN VOEDING
en dan
- OMGANG (hier kan dan rijden, vd, longeren, fietsen, langelijnen (is een topic over in hier in het subforum met mensen die er voldoende verstand van hebben dus die kunnen we vragen om een bijdrage)
Misschien kunnen we ook ergens iets kwijt over het "leuk"aanfokken met papierloze shets. Zie ook op marktplaats verontrustende berichtjes van meisjes die voor hun (vz)pony op zoek zijn naar een hengstje voor een gratis dekking want een veulentje is zo leuk....onder wat voor hoofdstuk zouden we dat kwijtkunnen?
verder zou ik zelf graag nog een stukje zien met
- MYTHES EN SAGEN MBT DE SHETLANDER of misschien WAAR OF NIET WAAR (1 van deze 2 leek me een passender titel dan GROOTSTE ONZIN OOIT GEHOORD
) - hier kunnen we dus onzinverhalen kwijt als "een shetlander kan 2 keer zijn eigen gewicht dragen" en die dan ontkrachten (in het kort want als het goed is staat de juiste info al in 1 van de categorieën hierboven)
AAN DE MODS!: allereerst bedankt dat we dit mogen doen, ik denk dat het erg zinvol is! Zou jullie willen vragen of het misschien zin heeft om de titel van dit topic te veranderen???