Napie schreef:T-shirt met stal Denci heb ik inderdaad voorbij zien komen. Ik heb toen nog gedacht van "He, een bokker"
Goed he, die shirts zijn ideaal

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Napie schreef:T-shirt met stal Denci heb ik inderdaad voorbij zien komen. Ik heb toen nog gedacht van "He, een bokker"
Woplala schreef:Wat een charmante foto van mijHet lijkt net of je reclame maakt voor Royal Club zo
Erg geslaagde dag!!En Napie; ik moet je foto's nog uploaden en dan zal ik ze pb-en als je wilt?
Mabon schreef:Ik wil hier toch nog even iets vermelden.
Ik heb helaas ook sommige dingen gezien waarbij ik het jammer vond dat de jury niet ingreep.
Bij het springen was een vrij fors meisje op een voor haar te kleine vos shet, het shetje wilde niet springen en ze sloeg de shet echt hard verschillende keren met de zweep om hem toch te laten springen, wat hij overigens niet deed. hierbij had ik graag gezien dat de jury ingegrepen zou hebben.
Iedereen die bij ons stond vond het zielig.
Later kwam er een begeleidster bij die de shet aan een lijn deed om hem toch te laten springen.
het zag er zo uit. Degene die erbij hoorden stonden langs de kant te lachen ( zielig hoor)
http://i163.photobucket.com/albums/t295 ... lo/009.jpg
http://i163.photobucket.com/albums/t295 ... lo/010.jpg
En dan denk ik ..............................................
Laat het beestje lekker thuis of stop en ga niet verder
ukkiepuk schreef:Kan iemand mij uitleggen hoe de puntentelling van de lange teugel rubrieken zijn?? Hoeveel punten kun je totaal halen, en mag je zo in elke klasse beginnen of is er ook iets van een promotieregeling?? Iemand die dat weet...??
Eliine schreef:ukkiepuk schreef:Kan iemand mij uitleggen hoe de puntentelling van de lange teugel rubrieken zijn?? Hoeveel punten kun je totaal halen, en mag je zo in elke klasse beginnen of is er ook iets van een promotieregeling?? Iemand die dat weet...??
*Zoekt even het LT protocol op* Bij alle klassen kun je max. 180 punten halen tijdens de proef. Je hoeft je niet te plaatsen of winstpunten te halen om naar een hogere klasse te kunnen. Dit is omdat het (nog) geen officiële discipline is. Je moet dus zelf bepalen in welke klasse je start, en wanneer je een klasse hoger kunt. De wedstrijden worden momenteel alleen nog tijdens de Nationale Indoor (en tijdens de jubileum manifestaties) voor Shetlandpony's gehouden, en daar hoef je ook bij de gewone dressuur, springen en het mennen niet op startkaart te rijden.
ukkiepuk schreef:TNX Eliine!![]()
Nu blijkt dat Zorro een papier heeft en ik binnenkort zijn paspoort enzo krijg, kan ik ook eindelijk overal aan mee doenWij gaan hard oefenen om de volgende keer mss mee te doen
Eliine schreef:Leuk! Ben benieuwdAls ik je bezig zie in je profiel dan kan ik nog flinke concurrentie verwachten
Woplala schreef:Jeetje, wat triest zeg!! Heeft iemand ook die pony gezien die ging liggen terwijl hij ingespand stond?? Die had gewoon geen zin en ploef, daar lag tie...