Shetlandponymanifestatie Ermelo 2007

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Dennis

Re: Shetlandponymanifestatie Ermelo 2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 08:16

Napie schreef:
T-shirt met stal Denci heb ik inderdaad voorbij zien komen. Ik heb toen nog gedacht van "He, een bokker"

Goed he, die shirts zijn ideaal Lachen. Ik liep er in en het meisje wat mijn pony's rijd en mij zaterdag hielp voorbrengen Lachen.

Romy_tessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 08:32

op www.leukopdefoto.nl staan heel veel foto's van de manifestatie, weet iemand nog meer sites van fotografen die daar waren?

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 08:46

ja leukopdefoto wist k ook maar k vroeg me ook al af of er nog meer sites te vinden zijn..want er waren me toch een partij fotografen daar Wow!

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 08:47

zo net even snel alle foto's langsgefietst maar ik sta er niet op

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 08:50

heb zelf wel een foto van de hindernisrechters van hindernis 4 gemaakt en die poseerden daar speciaal voor zal hem even plaatsen hieronder
Afbeelding
kleine hint het zijn 2 bokkers die met mij mee waren

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 08:55

deze hebben ze daarna direct van mij gemaakt
ik stond met een meneer op hindernis 5
Afbeelding

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 08:59

en hier snapte ik Napie
Afbeelding
is je foto gelukt? want ik had daar ook last van tegen de zon in fotograveren

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 09:02

kijk maar
Afbeelding

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 09:04

hierboven zien jullie de foto van de startwagen voor degene die dit niet gezien hebben er zaten aan weerzijde 2 stangen die uitgeklapt werden en de meiden achterin hielden dit vast als iedereen dan achter deze kar verzameld was galaopeerden ze keihard weg en was het startsein gegeven

Woplala

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 19:21

Wat een charmante foto van mij Tong uitsteken Het lijkt net of je reclame maakt voor Royal Club zo Tong uitsteken
Erg geslaagde dag!! Pling En Napie; ik moet je foto's nog uploaden en dan zal ik ze pb-en als je wilt? Lachen

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 09:13

Woplala schreef:
Wat een charmante foto van mij Tong uitsteken Het lijkt net of je reclame maakt voor Royal Club zo Tong uitsteken
Erg geslaagde dag!! Pling En Napie; ik moet je foto's nog uploaden en dan zal ik ze pb-en als je wilt? Lachen

ja ik had liever Hero

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-07 17:05

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 17:10

Mabon schreef:
Ik wil hier toch nog even iets vermelden.
Ik heb helaas ook sommige dingen gezien waarbij ik het jammer vond dat de jury niet ingreep.
Bij het springen was een vrij fors meisje op een voor haar te kleine vos shet, het shetje wilde niet springen en ze sloeg de shet echt hard verschillende keren met de zweep om hem toch te laten springen, wat hij overigens niet deed. hierbij had ik graag gezien dat de jury ingegrepen zou hebben.
Iedereen die bij ons stond vond het zielig.
Later kwam er een begeleidster bij die de shet aan een lijn deed om hem toch te laten springen.
het zag er zo uit. Degene die erbij hoorden stonden langs de kant te lachen ( zielig hoor)
http://i163.photobucket.com/albums/t295 ... lo/009.jpg
http://i163.photobucket.com/albums/t295 ... lo/010.jpg
En dan denk ik ..............................................
Laat het beestje lekker thuis of stop en ga niet verder

ik zou ook niet willen springen met zo'n veel te groot en zware ruiter.
zielig zeg, ook dat ze hier niets van zeggen, is gewoon dieren mishandeling zo.

ukkiepuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 17:20

Ik heb ook wel meer dingen gezien waar ik bij dacht: "hmm, dat had ik toch anders/niet gedaan" Knipoog

Kan iemand mij uitleggen hoe de puntentelling van de lange teugel rubrieken zijn?? Hoeveel punten kun je totaal halen, en mag je zo in elke klasse beginnen of is er ook iets van een promotieregeling?? Iemand die dat weet...??

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 21:40

zou het niet weten

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 22:04

ukkiepuk schreef:
Kan iemand mij uitleggen hoe de puntentelling van de lange teugel rubrieken zijn?? Hoeveel punten kun je totaal halen, en mag je zo in elke klasse beginnen of is er ook iets van een promotieregeling?? Iemand die dat weet...??

*Zoekt even het LT protocol op* Bij alle klassen kun je max. 180 punten halen tijdens de proef. Je hoeft je niet te plaatsen of winstpunten te halen om naar een hogere klasse te kunnen. Dit is omdat het (nog) geen officiële discipline is. Je moet dus zelf bepalen in welke klasse je start, en wanneer je een klasse hoger kunt. De wedstrijden worden momenteel alleen nog tijdens de Nationale Indoor (en tijdens de jubileum manifestaties) voor Shetlandpony's gehouden, en daar hoef je ook bij de gewone dressuur, springen en het mennen niet op startkaart te rijden.

Die foto's van die pony met springen Bloos! ik ken de pony niet en het meisje ook niet en zijn dus iig niet van het grand national team want die hadden zéker ingegrepen.

ukkiepuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 23:08

Eliine schreef:
ukkiepuk schreef:

*Zoekt even het LT protocol op* Bij alle klassen kun je max. 180 punten halen tijdens de proef. Je hoeft je niet te plaatsen of winstpunten te halen om naar een hogere klasse te kunnen. Dit is omdat het (nog) geen officiële discipline is. Je moet dus zelf bepalen in welke klasse je start, en wanneer je een klasse hoger kunt. De wedstrijden worden momenteel alleen nog tijdens de Nationale Indoor (en tijdens de jubileum manifestaties) voor Shetlandpony's gehouden, en daar hoef je ook bij de gewone dressuur, springen en het mennen niet op startkaart te rijden.

TNX Eliine! Haha!

Nu blijkt dat Zorro een papier heeft en ik binnenkort zijn paspoort enzo krijg, kan ik ook eindelijk overal aan mee doen Vork Wij gaan hard oefenen om de volgende keer mss mee te doen Haha!

Woplala

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 13:14

Jeetje, wat triest zeg!! Heeft iemand ook die pony gezien die ging liggen terwijl hij ingespand stond?? Die had gewoon geen zin en ploef, daar lag tie...

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 14:03

ukkiepuk schreef:
TNX Eliine! Haha!

Nu blijkt dat Zorro een papier heeft en ik binnenkort zijn paspoort enzo krijg, kan ik ook eindelijk overal aan mee doen Vork Wij gaan hard oefenen om de volgende keer mss mee te doen Haha!

Leuk! Ben benieuwd Knipoog Als ik je bezig zie in je profiel dan kan ik nog flinke concurrentie verwachten Haha!

ukkiepuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 19:21

Eliine schreef:
Leuk! Ben benieuwd Knipoog Als ik je bezig zie in je profiel dan kan ik nog flinke concurrentie verwachten Haha!

Onder 't zadel doet ie het allemaal wel, nu nog als ik erachter loop Vork Clown

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 09:45

Nou dat zal wel goedkomen toch? Knipoog

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 10:30

Als je altijd alleen ohz gereden heb is het nog flink lastig. Zelfs nu ik ook veel aan het mennen ben vind ik het nog erg moeilijk.

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 10:40

Het is een grote omschakeling, dat wel. De eerste paar keer kun je niet eens in n rechte lijn van hand veranderen Nagelbijten / Gniffelen Maar als het sturen eenmaal een beetje goed zit dan is het (juist) met een pony die altijd goed ohz gereden is, een kwestie van tijd voordat ze ook zo aan de lange teugel lopen (over het algemeen dan). Het is vaak moeilijker voor de ruiter dan voor de pony Clown

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 10:43

Recht uit en wat voltes lukt wel(ze zijn ook allemaal betuigd, dus heb er wel wat achter gelopen). Maar dan begint het pas.
Ze mooi gesloten houden vind ik aan de LL verschrikkelijk moeilijk. Net als zijgangen, dat lukt echt niet (ook niet na een enkele keer les).

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 10:50

Woplala schreef:
Jeetje, wat triest zeg!! Heeft iemand ook die pony gezien die ging liggen terwijl hij ingespand stond?? Die had gewoon geen zin en ploef, daar lag tie...

ja ik heb het gezien, stond naast je