Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ik heb al een paar leuke dekhengstjes gezien!!
zijn er nog meer mooie en leuke shetlanders!??
(hengst) Lorenzo
!
.

Ik ga hem binnekort belere voor de kar al heb ik tijd 
ik heb besloten om te gaan stoppen met rijden op mijn shetlander...ik veol me gewoon te zwaar en ben bang dat ze aat krijgt daardoor ga ik met VD beginnen
wie doet er nog meer aan VD 

Chessiej schreef:Wat een leuke shets allemaal!!
De mijne heb ik al een keer late zien, maar wil hem nog wel een keer laten zien
Dit is dus Mattie! 3 Jaar oud en een echte hengst! Maar echt een schat voor een hengstIk ga hem binnekort belere voor de kar al heb ik tijd
Hier een foto samen met mij!
http://www.mijnalbum.nl/Foto=OBNF3HQN
http://www.mijnalbum.nl/Foto=IN7LULDJ
Schattig he![]()
Die lijkt echt zo onwijs op mijn vorige pony! Maar die is helaas verkocht
Dat was een 4 jarig zwart hengstje 

)
merrie van ongeveer 8 jaar (verkocht 08-08-2005»mijn verjaardag«) echt een schatje! stokmaat: 1.07 kon echt alles met haar doen, mis haar echt
hengst van 21-04-2005 (verkocht 08-08-2005»mijn verjaardag«) ook een lieverd, met natuurlijk ook zijn streken
maar hij deed niemand echt kwaad!!
merrie van ongeveer 8 jaar, ook een lieverd.. is op dit moment naar een hengst om gedekt te worden
stokmaat: moet nog opmeten
(op de foto was ze nat van de sneeuw, had net gesneeuwt
)
merrie van 06-05-2005, een lieverd, maar is af en toe wel gemeen met streken.. dit is het veulen van iris
stokmaat: moet nog opmeten
(heb nog geen recente foto op de computer staan)
een ruin van alweer 18 jaartjes oud, deze kwam als 3de pony erbij! heb op hem gereden hij is echt heel lief met rijden en deed alles wat je van hem vroeg
werkt graag voor je, ben echt net tegen de kant dat ik te groot ben dus rijd echt nog maar héél af en toe op hem, echt alleen om conditie te houden.. hij is tenslotte ook niet jong meer..
stokmaat: 1.12 nou dan hier zijn foto:
(verzorg ze al 4 jaartje
)
ben echt verliefd op shetters