Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
vind het altijd gezellig om iedereen weer even te zien en spreken. 

Prosecco schreef:Oh die krijg je dus niet in huis? Lijkt mij dan lastig voor merriehouders die op zoek gaan, zodat ze eventuele namen kunnen aanduiden in het boekje.
catalogus krijg je niet thuis gestuurd. Hij komt online te staan en deelnemers krijgen hem op de dag zelf ook uitgereikt (bezoekers kunnen hem kopen volgens mij).
Haha.
stal_HD schreef:Trouwens nog een andere vraag. Ik kreeg via de mail twee rekeningen/tekst van nederlands minipaarden registratie stamboek, maar ook excact hetzelfde als van het nederlands shetlandpony stamboek. Beiden onder tekend door C. van Dommelen.
Wat ik nu vreemd vind, is dat ik totaal niets van doen heb met het nsps. Hoe kan ik dan namens dat stamboek een rekening krijgen?
Ik ben dus bang voor een virus en durf dus ook de bijlage niet te openen. Ook heeft het nmprs me nog niet weer terug gebeld.
En trouwens ook al op een via hun site gecontacteerde bericht nooit antwoord gekregen. Hebben daar meer mensen last van? Dat ze dus niet goed bereikbaar via antwoordformulier en antwoordapparaat zijn?