NMPRS Zomershow 2015

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

HxSunlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-15 05:19

Wij zijn onderweg!! :j
Afbeelding

Chardy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-15 06:09

Wij zijn ook onderweg! *\o/*

Afbeelding

Manda

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-15 06:13

Wow, ik lig nog zeker een dik uur lekker in bed hihi

HxSunlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-15 06:14

Hè bah tijdens stoppen scheuren in banden ondekt van de trailer..

weer onderweg naar huis..
Daarna komen we weer terug maar dan zonder paarden bah bah...

we willen er toch nog leuke dag van maken!

Chardy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-15 06:24

natasha1996 schreef:
Hè bah tijdens stoppen scheuren in banden ondekt van de trailer..

weer onderweg naar huis..
Daarna komen we weer terug maar dan zonder paarden bah bah...

we willen er toch nog leuke dag van maken!

Hè bah wat vervelend!!! Dat is echt heftig balen.... :(:)

Dustinlover

Re: NMPRS Zomershow 2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-15 06:28

Balen Natascha!

Ik even aan het eten en dan ga ik ook aankoppelen en rijden :)

jolandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-15 06:56

wat jammer natasha ;(

voor iedereen die ik niet zie/spreek/ken, heel veel succes en plezier
ik stap ook zo in mijn autootje, uur en kwartier rijden, mis het eerste stukkie helaas

Pandakaas

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-15 07:19

Succes allemaal en heel veel plezier!

oedsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-15 07:33

Ook wij zijn onderweg
Veel plezier iedereen !

Manda

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-15 16:22

De show is vast nog in volle gang, wat was het warm he!!

Wij deden maar mee met 1 rubriek (kleurenklasse) en daarna gingen we gelijk naar huis lekker het zwembad in {:}

Mijn knappe mannetje heeft een prachtige 2de plaats (van de 13 mooie deelnemers!) gehaald, ik ben super trots op hem *\o/* , vorige week uit het land gehaald, geschoren en gewassen en meneer is direct weer een plaatje *D

Afbeelding

Afbeelding

En een prachtig lintje gewonnen *D (en een grote bak paardensnoepjes :9)

Afbeelding

Ik ben helemaal tevreden *\o/* <3

Hoe ging het bij jullie? :)

Chardy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-15 17:35

Het was zeker een super leuke dag! :#
Ik heb zelf niks gewonnen, maar ik vond dat Astrid het super goed gedaan heeft! Ze heeft ook een veulen aan de voet lopen die mee was, ze bleef wel rustig maar ze hinnikte wel vaak als hij buiten de ring op haar aan het wachten was. Maar ik ben zeer tevreden! <3
Mijn moeder is met Iris eerst geworden bij het hindernissen parcours aan het halster, en 6e van de 6 bij de kwaliteits- en bewegingsklasse. :D (ze won er wel een erg mooie deken mee!) Best knap als je laatste bent hihi! :')
Ik vond het een super leuke dag! Ben benieuwd naar alle foto's! <3

Loiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-15 18:01

Onze Fixie heeft gewoon een 3de plaats gekregen woehoe, totaal niet verwacht van onze volslanke spikkel :D
Mennen ging wat minder, maar voor de 5de keer voor de wagen zijn we dik tevreden.

Afbeelding

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-15 18:28

Wij ook 2x 2e plaats.

Afbeelding

Afbeelding

__Suzanne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-15 18:53

Ook wij hebben genoten! Floor was met Marty zesde in het hindernisparcours en verder genoten van gezelligheid en mooie paardjes!

haf_sjakie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-15 19:52

Wat een leuke dag was het!
2 leuke meiden ontmoet, 2 voorbeelden voor mij nog wel, Romy van Bente (helaas zonder Bente) en Charlotte met Astrid.

Helaas heb ik het eerste en laatste onderdeel gemist, hindernissenparcours aan het halster en vrijheidsklassen. Heeft iemand misschien hier een filmpje van gemaakt? Dan krijg ik toch nog een idee van die 2 klassen. Bedankt alvast

lobkew

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-15 19:58

Wij hebben ook echt een super leuke dag gehad! Pony's hebben zich allebei goed gedragen ondanks dat Udo de speakers toch wel een beetje spannend vond. Kjani kwam in de vrijheidsklasse zo lief naar me toe, echt direct <3 . Ik was zo trots op hem, was namelijk best even bang dat hij er uit zou springen oid. Werd ook beloont met eem 5de plek :) .

Haf sjakie, ik weet niet of je Facebook hebt maar op de facebook pagina van de zomershow heb ik een filmpje geplaatst.

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-15 20:01

haf_sjakie schreef:
2 leuke meiden ontmoet, 2 voorbeelden voor mij nog wel, Romy van Bente (helaas zonder Bente) en Charlotte met Astrid.

Helaas heb ik het eerste en laatste onderdeel gemist, hindernissenparcours aan het halster en vrijheidsklassen. Heeft iemand misschien hier een filmpje van gemaakt? Dan krijg ik toch nog een idee van die 2 klassen. Bedankt alvast

Zo lief dat je dit zei! Ik zal je pb zo ook even beantwoorden. En wie weet ben ik er volgend jaar met Bente bij.

haf_sjakie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-15 20:01

lobkew schreef:
Wij hebben ook echt een super leuke dag gehad! Pony's hebben zich allebei goed gedragen ondanks dat Udo de speakers toch wel een beetje spannend vond. Kjani kwam in de vrijheidsklasse zo lief naar me toe, echt direct <3 . Ik was zo trots op hem, was namelijk best even bang dat hij er uit zou springen oid. Werd ook beloont met eem 5de plek :) .

Haf sjakie, ik weet niet of je Facebook hebt maar op de facebook pagina van de zomershow heb ik een filmpje geplaatst.

Ik ga meteen kijken! Tnx

Luna2006

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-15 20:29

Hier net terug thuis.
Ah ik ben echt trots op marley, misschien is ze soms wel iets te braaf en showt ze iets te weinig. Toch een mooie 6de plek van de 8 gehaald. En een goede liberty gedaan. Showde niet zoveel meer na zo'n warme vermoeiende dag maar had der wel direct kunnen nemen (dankje uitgang :P )

Kimmej

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-15 21:18

Vandaag doe ik helemaal niks meer! Maar wat een leuke dag, hoewel ik het halverwege met de temperatuur op zijn hoogste punt wel even last had van een giga dip (tevens draaiende op slechts vier uur slaap, dus tja.. :') ), heb ik erg genoten van alle deelnemers. Iedereen gefeliciteerd met de door zijn of haar paardje behaalde resultaten!! +:)+ *\o/*

En nu ga ik op de bank hangen, terwijl de foto's zichzelf naar de computer verplaatsen :')

Chardy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-15 21:21

haf_sjakie schreef:

Ik vond het ook erg leuk om jou te ontmoeten! :D Ik hoop dat je nu zeker voor de Hca sulky kiest!

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-15 23:12

Hier geen geslaagde dag... :')
Omdat ik zo briljant was om het halster met de liberty om te houden... Echt stomme automatisme om het touwtje los te klikken :')
Dit gaat me nog maaaaanden dwars zitten!! Maar oke... Helaas niets meer aan te doen...

Knolselder

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-15 07:26

Hier best een leuke dag, maar werd overschaduwd door Rups zijn stomme ongeluk waardoor ik hem verder heb moeten afmelden vanwege kreupelheid |(
Ik keek er zo naar uit hem verder te showen.

En dat Roosje niet eens geplaatst werd in liberty, PUUR omwille van een iets moeilijkere catch ging er ook niet goed in. Ze heeft echt geweldig mooi gelopen, zonder dat we haar moesten aanjagen en heel de piste in alle richtingen gebruikt.

Maar goed. Voor de rest stonden Stien en Rups op kop bij de effenkleurige paardjes, Roosje 3e in haar reeks en Galaxy 6e in haar reeks.

jolandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-15 07:35

Annelies , roosje deed het echt super in de liberty, wat kan die sjouwen zeg! vlgens mij heb ik hier en daar wat foto's gemaakt, zal eens kijken of het wat geworden is

Zus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-15 07:37

Iedereen gefeliciteerd met zijn behaalde resultaten . Ook mijn twee toppertjes gingen goed. Manneke behaalde een vierde plaats bij de kleurenklasse appaloosa en een vijfde plaats bij de kwaliteits- en bewegingsklasse ruinen. Avatar werd derde in de theaterklasse , een tweedeplaats bij de kwaliteits- en bewegingsklasse ruinen en een achtste plaats bij de vrijheidsklasse. Ik ben trots op mijn twee brave pony's