Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
, vorige week uit het land gehaald, geschoren en gewassen en meneer is direct weer een plaatje

(en een grote bak paardensnoepjes
)

(ze won er wel een erg mooie deken mee!) Best knap als je laatste bent hihi!
. Ik was zo trots op hem, was namelijk best even bang dat hij er uit zou springen oid. Werd ook beloont met eem 5de plek
.haf_sjakie schreef:Wat een leuke dag was het!
2 leuke meiden ontmoet, 2 voorbeelden voor mij nog wel, Romy van Bente (helaas zonder Bente) en Charlotte met Astrid.
Helaas heb ik het eerste en laatste onderdeel gemist, hindernissenparcours aan het halster en vrijheidsklassen. Heeft iemand misschien hier een filmpje van gemaakt? Dan krijg ik toch nog een idee van die 2 klassen. Bedankt alvast
lobkew schreef:Wij hebben ook echt een super leuke dag gehad! Pony's hebben zich allebei goed gedragen ondanks dat Udo de speakers toch wel een beetje spannend vond. Kjani kwam in de vrijheidsklasse zo lief naar me toe, echt direct. Ik was zo trots op hem, was namelijk best even bang dat hij er uit zou springen oid. Werd ook beloont met eem 5de plek
.
Haf sjakie, ik weet niet of je Facebook hebt maar op de facebook pagina van de zomershow heb ik een filmpje geplaatst.
)
), heb ik erg genoten van alle deelnemers. Iedereen gefeliciteerd met de door zijn of haar paardje behaalde resultaten!!
haf_sjakie schreef:Wat een leuke dag was het!
2 leuke meiden ontmoet, 2 voorbeelden voor mij nog wel, Romy van Bente (helaas zonder Bente) en Charlotte met Astrid.
Helaas heb ik het eerste en laatste onderdeel gemist, hindernissenparcours aan het halster en vrijheidsklassen. Heeft iemand misschien hier een filmpje van gemaakt? Dan krijg ik toch nog een idee van die 2 klassen. Bedankt alvast
Ik hoop dat je nu zeker voor de Hca sulky kiest!