Ohh zwemmen, ook leuk met ze. Wanneer ga je fotos spammen
Tancreda4
Geplaatst: 17-07-14 10:41
Mijn pony is vorige week met een stalgenootje mee naar het strand geweest en ze zijn super diep de zee in geweest, zo schattig Dappere pony in de golven
Ikzelf was met Wiet op vakantie naar Duitsland, dus pony was ook wel sielug alleen. Leuke afwisseling voor haar
Kentaro
Geplaatst: 24-07-14 19:35
Wat is en blijft Sam toch ook een watje......
Van de week kwam de hoefsmid voor al de pony's. M'n nicht en ik konden 's morgens helpen. Er waren er nog een paar te doen toen wij weg gingen. We hadden de laatste paar makkelijke laten staan. Dáchten we....... Komen we de volgende dag, is Sam niet gedaan!? We dachten gelijk dat ze die van ons vergeten waren. Komt die van haar aanlopen, is wel gedaan.... Komt even later meneer Vreeken. Ik heb niet zo goed nieuws... Sam is niet gedaan. We kregen hem met geen mogelijkheid te pakken... Hebben het na de lunch nog een keer geprobeerd met een bak biks, maar helaas.... Ik dacht dat hij nu hij 12 was wel wat wijzer geworden was
Flash gaat in december mee naar de hengstenkeuring! Wat denken jullie, wordt het wat!?
Lief is hij ook (als er geen merries in de buurt zijn, want hij is me toch een partij hitsig op het moment..... )
Wauw, die is wel gaaf zeg!! Hopelijk wordt het wat op de keuring
Hier loopt mijn Rijsdrechtje er wat minder charmant bij. Tja je moet toch wat met jeuk en te dik Al gaan distels er ook met dat kleine gaatje nog prima in. Ze is zo handig met dat ding!
Een Tough one. Deze wilde ik al heel lang, maar kon ik maar niet vinden. Vriendin van mij had hem voor haar ijslander gekocht, maar daarvoor was hij te klein dus heb ik hem over genomen. Vind het een hele mooie zo met die neusgaten! Zo'n korf is zo benauwend...
Jaa ze heeft nu 8 keer voor de kar gestaan! Ze doet t erg goed en vind het erg leuk! P helpt me niet.. maar W die er ook menles geeft. Hij heeft zijn shet er nu ook staan en mag zijn kar gebruiken
Jaa cindi staat er nog. Met der zoon Nelson.. die 2 zijn niet te scheiden! Ze is inmiddels 21 en nog in der bloei van der leven. Al doet ze op t mome t weinig haha
Ik ben sinds vandaag ook in het trotse bezit van een v/d Rijsdrecht Shetlander.
Ik zocht een maatje voor mijn Quarter x Haflinger merrie en zag een advertentie hier op bokt. Vandaag hebben we haar opgehaald en ik ben helemaal verliefd. Gaya is een jaarlingmerrie, geboren op 1 juli 2013 en meet ongeveer 82 cm. Papa is Tiger v/d Bosrand en mama Anemone v/d Rijsdrecht. Gaya is super aanhankelijk en lief. Ze liep ook heel makkelijk de trailer op en loopt al heel braaf mee. Ze is ook best pittig, mijn merrie deed even onaardig tegen haar maar ze bokte meteen van zich af
Hier is Gaya van de Rijsdrecht bij haar nieuwe plekje:
Gefeliciteerd met je mooie nieuwe aanwinst! ze heeft zeker een mooi koppie! Snap dat je hier verliefd op ben geworden!
Kentaro
Geplaatst: 03-08-14 18:00
Wat leuk dat je al een reactie en foto's geplaatst hebt!! vind het zo leuk te horen dat je haar nu al zo leuk vindt!! ze lijkt op de foto wel een stuk groter dan dat ze in het echie is....