Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Met jouw tussenschotten is het veel makkelijker, aangezien je zelfs nog een vak tussen leeg kunt laten. We zien wel, eerst zien of Tamara er nog iets van hoort hé!
pfffff jeez je snapt toch wat ik bedoel
Met als gevolg dat mijn hengstje niet meer wist waar ik stond, en dus niet meer naar mijn stem luisterde of aandacht aan mij schonk, hij was te druk bezig met weglopen van al die andere mensen in de ring die met hun handen stonden te zwaaien! Normaalgezien kon ik mijn paardje perfect in draf zetten met mijn stem maar die keer liep dat mooi in het honderd... Was er in ieder geval niet blij mee als je weet hoeveel ik ervoor had geoefend en dan door dat versiersel in de ring was het allemaal voor niets geweest.
Ik heb een paardje wat altijd een oor op mij gericht heeft en perfect naar mij luistert. Ik durf Elien ofzo wel te vragen te komen helpen maar moet geen vreemde aanjagers of vangers in de ring. Meeste mensen weten wel hoe mij liberty gaat
Ze willen alleen niet heel erg showen zoals paardjes doen die hoger in het bloed staan maar het zit er wel degelijk in
Een van de redenen waarom Blaze nu hier staat is vanwege zn show die hij gaf in Duitsland

Ik reis niet voor niets helemaal naar Bunschoten af