Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Meavey schreef:Wat een stress al hier.
Entingen heb je voor deze show en keuringen niet nodig trouwens is alleen verplicht voor hengsten op de hengstenkeuring.
Morgen de paarden wassen en hopelijk blijven ze schoon
en hopelijk wordt gauw een merrie bevallen . Er staan 3 merrie's op stal en eentje kan elk moment
en hopelijk ben ik er bij ! Er zijn al 7 bevallen en elke keer mis ik het
NathalietjeB schreef:moonshine spannend hopelijk gooien ze de kleintjes er nog ff uit voor dat jullie ook naar de keuring moeten haha..
ik twijfel hier heel erg over milk wel of niet wassen denk dat ik t enkel houd op manen en staart wassen (staart zoiezo want madam was hengstig geweest en heel die staart is ranzig ) want verder is ze nog hardstikke schoon en ze staat 24/7 buiten en t is ook niet echt lekker warm weer ofzo om te gaan wassen buiten op t land.![]()
ymor wat super zeg dat hij netjes gebracht word door tina en huub
ik hoop eerlijk gezegd dat t zaterdag droog is en warm
ik hoop ook dat het mooi weer wordt . Beetje zon en droog zal wel lekker zijn
. Ik hoop dat het morgen overdag wordt geboren nadat we klaar zijn om alles klaar te zetten voor de keuring! Het zal wel morgen nacht en dan we dam kapot zijn op de keuring. Ik hoop dat het met iedereen goed gaat bij de keuring en dat iedereen een leuke dag heeft!!
maar neem dus ook nog maar een setje extra kleding mee voor als we in de hozende regen moeten lopen hahahatsjoe schreef:Nou paspoort is er weer, lag in het verkeerde bakkie, zucht. Naam van de dierenarts doorgegeven voor wat betreft de prik en klaar. Dus wel keuring voor ons !!!