Nee, want dat parcours is nog niet bekend Er kan van alles in zitten Slalom, bruggetje, zeiltje, etc
Peper
Geplaatst: 23-04-12 15:57
Dank allen voor jullie tips met betrekking tot de onderhals van mijn jaarling. Ik heb haar dit weekend opgesteld in de rijbaan voor de spiegels en ben erachter hoe ik haar het meest gunstig kan opstellen. Nu alleen de freeze knop nog vinden
Ik bedoelde gewoon kijken inderdaad. Ik kom dan denk ik foto's maken, als het goed weer is (:
Meavey
Geplaatst: 08-05-12 21:46
Voor degene die trouwens twijfelen of het lukt met show en keuring ik ben beschikbaar om wat paardjes voor de brengen hoor als het echt net dubbel loopt in de ringen. Als een soort monsterknecht Inschrijvingen lopen nog niet echt storm maar hoop doen het vaak op laatste moment denk ik. Dus inschrijven mensen!
het is net als met hondenshows denk ik: alle inschrijvingen komen op het laatste moment binnen
Larachel
Geplaatst: 08-05-12 22:06
Oh dan hebben we nog even om ons in te schrijven!
LADPR
Geplaatst: 08-05-12 22:06
Ik doe mee met rubriek 4
Joscaa
Geplaatst: 08-05-12 22:31
Tosadog schreef:
het is net als met hondenshows denk ik: alle inschrijvingen komen op het laatste moment binnen
Mijn twee inschrijvingen voor de jeugdkeuring gaan overmorgen op de post, stel het iedere keer uit, haha, en nu moet ik nog even wachten op wat informatie van Hunter en dan gaan ze écht op de post.
Manda
Geplaatst: 09-05-12 12:10
Ik trek Nine terug van de jeugdkeuring, en schrijf Pandorro in voor wat showrubrieken en Lola nog wat extra rubrieken!
Ja is wel de bedoeling! Maar hij wordt vrijdag gecastreerd dus even afwachten hoe hij snel hij hersteld en of hij eind juni weer voor de wagen staat (heb geeeeen idee hoelang het herstel van een castratie is....)