Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
tot zo! Hoop wel dat het nog droog gaat worden.. Vies weer zo bah bah!

Linda kwam het me vertellen, ja hij was te vet maar liet zich 10x beter zien dan op de HK. Denk dat ik m toch maar meeneem in april 
Hij liet zich zóó goed zien, kreeg echt complimenten op zijn beweging zulk showen. Met vangen stond ie ook gelijk voor mijn neus echt top! Ook nog eens gevraagd aan de jury over zijn bewegingen omdat ze op de keuring hadden gezegd dat hij beweging tekort kwam (?) Nee qua beweging zit hij ruim op de 1ste premie dus ook die slepen we nog maar een keertje mee in april 
Ja echt waar! Ik! Nels wipte me zo van t stoeltje af en trok de sulky weer recht. Was even spectaculair maar we hebben er niets aan overgehouden (ja ik een blauwe heup maarja) Maar waar ik nog verbaasder over was...Blaas heeft me eruit gereden
Blaas die de korte wendingen moeilijk vindt en helemaal panisch was in de grote ring. Met inrijden super braaf en in de grote ring helemaal autistisch. Als laatste de heren nog omgespannen naar tandem, Eline achterop gezet met NMPRS vlag in haar handen en nog even rondgereden. Ook hier Blaas met inrijden super braaf, netjes voorop lopen en in de grote ring weer autistisch
Maar ik ben super tevreden, het was een hele lange natte dag. Ik ben kapot, lampie gaat uit! Tot morgen!