Zo ben al weer trug mega koud en duncan had het ook erg koud, 3e plek behaald met me topper zo trots op Duncan. Nu lekker douchen en dan nog ff naar een verjaardag, duncan staat lekker in een dik opgestrooide stal met allerlei lekkere dingetjes die heeft hij wel verdient
Wij zijn ook eerder naar huis gegaan. De paardjes stonden te rillen van de kou.Ze staan nu lekker op stal, veel paardjes lieten zich slecht zien door de regen. Moet voor de jurry ook niets aan zijn op deze manier. Veel combinaties waren er ook niet aanwezig. Vond het echt jammer dat het evenement in het (letterlijk) in het watere is gevallen. Straten stonden blank en de partytenten konden de hoeveelheid water ook niet aan. Vorig jaar was het echt gezellig, super sneu voor de organisatie die alles hebben opgezet.
Larachel
Geplaatst: 14-08-11 15:45
Falke is 3e geworden in het kampioenschap! Heel trots op mijn ventje Wij gaan nu ook weer lekker naar huis, heb nu al zin in de MK!
Ik ben ook weer terug. Ik was helemaal nat geregend en had geen droog vest mee. Nu heb ik gelukkig droge kleren aan haha. Ik heb Kay van Melanie voorgebracht, was echt super leuk!
jolandje
Geplaatst: 14-08-11 18:55
dan heb ik jou wel gezien met kay
julia, ik zei tegen mijn man dat ik falke zo mooi vind en hij was ook zéér gecharmeerd van falke
Zo ik ben thuis en doodop. Ik had echt moeite met mijn ogen openhouden achter het stuur
Vanochtend in de stromende regen gaan laden, met het optimistische idee dat het beter zou worden. Niet dus. Het heeft echt tot in de middag geregend en vooral 's ochtends niet zo zuunig ook. Pony's hebben het super gedaan, Nels werd het na een tijdje wel heel erg zat Blaze kwaliteit en beweging 2e (vd 2) Falke voorop maar dat had ik verwacht. Wat ik wel heeeeel gaaf vond is dat ze Blaze eerste premie waardig vonden Linda kwam het me vertellen, ja hij was te vet maar liet zich 10x beter zien dan op de HK. Denk dat ik m toch maar meeneem in april liberty 2e (vd 10-12?) kleur op 2 na laatste, ze hadden lieven een dun en daarna kwamen de zilverappels, mijn gouden poon viel helaas niet in de smaak.
Nelson liberty 1e Hij liet zich zóó goed zien, kreeg echt complimenten op zijn beweging zulk showen. Met vangen stond ie ook gelijk voor mijn neus echt top! Ook nog eens gevraagd aan de jury over zijn bewegingen omdat ze op de keuring hadden gezegd dat hij beweging tekort kwam (?) Nee qua beweging zit hij ruim op de 1ste premie dus ook die slepen we nog maar een keertje mee in april Obstakel ergens op 2 na laatste ofzo? Hij was het zat en was druk! Brugje op kan hij wel maar hij wilde er niet overheen lopen Handeling géén idee wat de plaatsing was maar hier was hij ook verveeld en stout. Mij continue meetrekken en gewoon lomp.
Daarna nog eventjes gebarrelraced met Nelson en Eline met Blaze. Helaas een kleine miscommunicatie met Nelson die zo gek als een deur was dus toen ging ik om Ja echt waar! Ik! Nels wipte me zo van t stoeltje af en trok de sulky weer recht. Was even spectaculair maar we hebben er niets aan overgehouden (ja ik een blauwe heup maarja) Maar waar ik nog verbaasder over was...Blaas heeft me eruit gereden Blaas die de korte wendingen moeilijk vindt en helemaal panisch was in de grote ring. Met inrijden super braaf en in de grote ring helemaal autistisch. Als laatste de heren nog omgespannen naar tandem, Eline achterop gezet met NMPRS vlag in haar handen en nog even rondgereden. Ook hier Blaas met inrijden super braaf, netjes voorop lopen en in de grote ring weer autistisch Maar ik ben super tevreden, het was een hele lange natte dag. Ik ben kapot, lampie gaat uit! Tot morgen!
sandra3235
Geplaatst: 14-08-11 20:49
Ik als trots baasje van Keet meldt zich ook....ik zit helemaal stuk,maar een geweldige dag geweest ondanks de regen,toch een topdag met dezelfde randdebielen die het er voor over hadden om met dit weer met hun paardjes bezig te zijn en weer korte boktmeeting gehad,meiden altijd leuk om weer even in vogelvlucht bij te kletsen.
Keet was ingeschreven in 5 rubrieken, waarvan ze er van 3 een 1e plaats had(beweging,kleuren en handelingsklasse) en zelfs een kampioenbeker kreeg voor handeling.... Natascha heeft het heel goed gedaan samen met het zwarte monster en natuurlijk zonder Sanne(the Joker)waren we ook niets geweest.Bedankt dames
Linda was een gezellige en goede spreekster,top!!!! en ook dank aan jury en gehele nmprs organisatie
Sappos
Geplaatst: 14-08-11 20:52
Ik vond de sfeer zo goed he! Iedereen hielp elkaar, geen haat en nijd maar oprechte blijdschap naar de winnaars! Zo leuk! Dekentjes en paardjes werden door iedereen vastgehouden.
Gefeliciteerd San jij was dus handelingskampioen, ben nooit bij de plaatsing geweest omdat ik inspannen was!
Happinez
Geplaatst: 14-08-11 20:54
Mooi gezegd San , Idd Iedereen bedankt !
Keetje deed het super san , daar mag je best een beetje heel erg trots op zijn.
Het viel mij ook op dat de sfeer zo gemoedelijk was en dat je eigenlijk met iedereen wel een leuk kletsje kon houden.