hebben jullie ook van die zwarte vegen aan je lijf die je er met geen mogelijkheid afkrijgt? Van de staldeuren!
kheb net in bad gelegen maar tot mijn verbazing zit het er nogsteeds en ik krijg het er ook niet af, whahahaha, slijt wel weer!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
annemarie_r schreef:De reacties om de ring en om ons heen waren erg positief, maar de jury had het snel door hoe hij zijn benen neerzette, tja, dan is het snel bekeken.
Maar goed, het had leuk geweest, maar voor ons was er idd geen extra belang bij. Het gaat ons om hem hier thuis.
De fokker heeft hem voorgebracht en de hengstenhouder van zijn vader heeft zich er ook nog mee bemoeid, voor de puntjes op de i!!
Arvanti_haf schreef:hallo dalengangers met korte mauwen of broekspijpen opgelet:
hebben jullie ook van die zwarte vegen aan je lijf die je er met geen mogelijkheid afkrijgt? Van de staldeuren!
kheb net in bad gelegen maar tot mijn verbazing zit het er nogsteeds en ik krijg het er ook niet af, whahahaha, slijt wel weer!
ik vraag me ook af wat je dan hebt gedaan.... mischien kan marieke het wel met haar blok krijt weer wit maken