Verder ook een succesvolle dag want Viccie heeft er weer een 1e premie bij.
Iedereen gefeliciteerd met de resultaten, er waren veel mooie hengstjes!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
melanie_h schreef:rossebol schreef:Iedereen gefeliciteerd met de behaalde resultaten! heb erg veel mooie hengsten voorbij zien komen.
Melanie volgens mij heb ik die van jou ook gezien wat een plaatje zeg!
Hoi Rossebol, volgens mij heb je een andere gezien, mijn vent gaat volgend jaar pas meedoen, dit jaar redde ik niet meer
)heb een leuke dag gehad mooie mannen gezien. Dragonfly voor het eerst in levende lijve gezien. Jody wat een prachtige kerel heb je
. 
Manda schreef:Ik ben ook geweest om eens even te kijken, tussen 10 en 11 even. Ook met een klein dochtertje in een roze jasje.
Ik vond deze echt heel leuk:
Iemand enig idee welke dit is? Hij werd voorgebracht door twee mannen met zwarte stropdassen. Stom, ben vergeten te kijken naar het nummer. Ik vind hem wel wat voor onze mini. Hij kreeg een 1ste premie en stond eerste in zijn ring.
Manda schreef:Ik ben ook geweest om eens even te kijken, tussen 10 en 11 even. Ook met een klein dochtertje in een roze jasje.
Ik vond deze echt heel leuk:
Iemand enig idee welke dit is? Hij werd voorgebracht door twee mannen met zwarte stropdassen. Stom, ben vergeten te kijken naar het nummer. Ik vind hem wel wat voor onze mini. Hij kreeg een 1ste premie en stond eerste in zijn ring.

. En te roepen `noooonaaa´ tegen alle witte paardjes haha. Haar eigen mini is wit en heet Lola en die komt ook gewoon als ze roept!
en de donkere koten 
Alleen maar stijgeren, gillen en trappen naar de andere paardjes. Mijn vriend vond hem daarom geweldig
. Deze kreeg een eerste premie en liep tweede in zijn ring.