Dit zorgt ervoor dat het topic onoverzichtelijk wordt...
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
VeraPopeye schreef:Naam: Popeye
Leeftijd: 7
Hoogte: 1.07
Ras: Shetxwelsh (waarscheinlijk.)
Alleen gechipt geloof ik.
Ruin
Onder het zadel beleerd, voor de kar. Kan mooi lopen onder het zadel, zou ver in de dressuur kunnen. Springt aan de hand 1 meter. Onder het zadel springt die ook goed. Buitenrijden gaat ook perfect, kan zo de stad door met de kar, onder het zadel nooit uitgeprobeert want ik ben er al lang afgegroeit. Hij is wat eigenwijs, maar ik ben zelf op hem begonnen toen ik echt heel slecht reed, hij nog niet helemaal goed doorgereden was, en zijn hengstenstreken nog had. Hij was toen 3. Dus een doorzettende beginner zou hem zeker goed aan het lopen kunnen krijgen. Popeye is gekocht als 3 jarige hengst voor 200 of 300 zei de eigenaresse.
Mijn lekkerding als hooibaal
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/07/04/1246718539-620.jpg
Ik weet neit of ik iets heb vergeten x]Popeye kan trouwens ook al wat van vrijheidsdressuur, gaat niet perfect want hij is vrij dominant. Verder merk ik dat die de laatste tijd snel sjagereinig is. Denk een dipje ofzo.. Hij is ook gewoon verzorgt door 2 meiden van 9 die hem zo konden pakken en zo weg met hem konden rijden (wat niet mocht, maargoed, hij liet het wel allemaal toe)