Ik ben ook ontzettend benieuwd welk veulentje daaruit gaat komen
Biancacoo
Geplaatst: 06-04-10 17:25
Tammara heeft al een flinke buik, ben heel benieuwd wat ze voor veulentje krijgt. Spannend hoor !
Keet is ook gaaf zeg !
jolandje
Geplaatst: 06-04-10 19:31
ja ik ben ook erg benieuwd war eruit komt. 2x zwart panterbont bij elkaar , rara wat word dat?
wat is keet mooi, prachtige warmbruine kleur, hou ik ook wel van
Biancacoo
Geplaatst: 06-04-10 20:56
zou wat wezen als het veulen straks (net als Briesje toen hij geboren werd) helemaal zwart is !!
jolandje
Geplaatst: 06-04-10 21:43
is ook goed hoor, als hij of zij dan nét zo'n mooi kleurtje krijgt als breezer kleurtje maakt me niet echt veel uit hoor, het mooist vind ik zwart panterbont, maar alles is goed als het maar gezond is
tessa_floet
Geplaatst: 07-04-10 14:51
he,, hoe moet je foto's in je bericht zetten? het lukt me niet
Jolandje, daar heb je gelijk aan, de kleur is niet zo heel belangrijk, als het veulen maar heerlijk gezond is straks !! Maar stippen zou wel geweldig leuk zijn !
Ja het is echt nog zo'n yeti-shetlander met die wintervacht! Op een hooibuikje na is hij niet te dik en dat wil ik ook graag zo houden Binnenkort mogen ze weer even 't weilandje op bij ons, geregeld wat langer om de darmpjes te laten wennen en diaree tegen te gaan.. Veel extra voeding heeft 'ie toch niet nodig
Flip!!! Stoer beest! Vandaag Valesca los gelaten in de paddock met haar oude voetbal. Ze vond het in 1 woord GE-WEL-DIG! Ging er gelijk achteraan met der neus (ze doet niet schoppen maar duwen met haar neus ) Paar foto's gemaakt, zal ik zo even uploaden en hier plaatsen
E_Nalanta
Geplaatst: 09-04-10 23:53
Leuk Roxanne! Ik wil kijken, maar ben op! Was met school op kamp naar amsterdam, pfff.. heeft me wel uitgeput Aangezien het een fototopic is, bij deze nog 2 foto's: