IvysToeter schreef:jij vind dat weinig, maar het is een taxatie topic en dan mag iedereen zeggen wat hij/zij ervoor zou geven.
Ja dat is waar maar ik gaf effe mijn mening
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
IvysToeter schreef:jij vind dat weinig, maar het is een taxatie topic en dan mag iedereen zeggen wat hij/zij ervoor zou geven.
Meavey schreef:Tja mij spreekt Ric juist helemaal niet aan korte beentjes mij veel te propperig.
Zijn manendos is idd gaaf maarja hengst simpele vos niet ggk 150 euro omdat hij wel mooi klein is en dat trekt sommige mensen nog wel.
doerakje schreef:OF TOPIC::@ thomas5.. struikeld de jouwe niet over zijn manen?
vind het een beetje te gek die bos om eerlijk te zijn, beestje ziet niets tenzij jij zijn "gordijntje" even openschuift..
verder leuke pony
hij steekt z'n hoofd in de lucht en schud heen en weer en dan krijg je zoiets als op die foto die in vooraanzicht is genomen..

merrieveulen schreef:Richard: 200 Euro
Oscar: 150 Euro
Beiden geen fokwaarde, en oscar is een flink stuk te dik, wat ook de nodige risico's en conditieproblemen mee kan brengen.

wat een SHATJE!!
nikkiej_86 schreef:Buck:75
Jack:75
horsewisper schreef:Oscar vind ik ook erg vet, Vele zijn nog dikker idd, en nog slechter voor hun gewrichten.

Anke schreef:Ik taxeer niet...., want die bedragen tja..., daar oordeel ik liever niet over!
vond ik juist meevallen haha.