Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
flyer schreef:Shetclub87 schreef:ik had trouwens echt iets bizars vanmorgen bij de veterinair!! ze konden zijn chip niet vinden!!! (van cezar) echt raar, nieuwe batterijen in dat ding gedaan nog niks! ik mocht wel verder maar dna moet nu uitwijzen of hij werkelijk de zoon is van em pac en tinkerbelle, komt het dna NIET overeen, heb ik dus een soort van illegale hengst of zo in mijn beziten geldt de goedkeuring en premie niet
valerie, heb jij ook cezar op de foto? samen met je perlino?
Ik heb Cezak indertijd gechipt,waarschijnlijk is de chip defect,dat gebeurt soms...ik weet het nog omdat ik zijn naam zo apart vond maar dat was een schrijffout geloof ik![]()
Verder iedereen gefeliciteerd met de resultaten!
Vegas had weer een 1e premie,ondanks dat ik hem wat te dik vond..ben dus
ohh wat een geruststelling!! ja dat is inderdaad een schrijffout geweest ik noem hem en schrijf altijd gewoon cezar zoals het had moeten zijn.
nou dan klopt het dna vast en zeker ook. hoelang duurt het voordat die dna test bekend is?! mag je al wel dekken?
heel tevreden
Bommeltje_ schreef:Haha die schreeuwerd bij de tribune was ook tegen mij en een vriendin uitgevallen echt heel apart!
jolandje schreef:LadyMadonna schreef:Rowan waarom was je te laat?
Jolanda, wie is die zwart overo?
chief van fiorenza hier op bokt, mooi getekend hengstje he, echt een eye catcher
Ymor schreef:Bommeltje_ schreef:Ik en Femkeroosje zijn er ook, maar we zien helemaal geen bokkers
Dan heb je niet goed gekeken. Ik was er vanaf kwart voor negen haha.
Ik heb vooral gekeken naar beweging vandaag, en dan vooral bij de nieuwe jaargang hengsten in de tweede bezichtiging. Er zaten gave pony's tussen maar naar mijn mening kwamen er veel pony's voorbij die tekort schoten in de beweging. Desalniettemin ook een aantal hele gave gezien.