Isapaardje; dat kan goed inderdaad; dat het nooit super vrienden zullen worden. We blijven het rustig aan doen, we kijken wel hoe het gaat lopen.
Leuk Ulfeino; dat het zo goed gaat met Eline en Kyara ! En jij bent helemaal klaar voor de kerst lees ik

Ahhhh die foto's; super ! Dat trotse bekkie van Eline ! Leuk zeg! Ook genoten van je verhaal, leuk !
Sweetwendy; gefeliciteerd met je nichtje of neefje !

Ik ga zo je foto topic bekijken
Haf Sjakie; wat een
foto zeg !! En die Denzel, dat bekkie wat hij erbij trekt, echt lief !!

Kanniet; is er al zoveel vuurwerk bij jullie ? Moet jij door woonwijken heen ? Ik sta met Alf midden in de polder en daar hebben we niets van vuurwerk gelukkig.
Anke; grappig is dat; niet super veel interesse maar er mag er ook geen 1 weg haha
Isapaardje; grandioos die foto ! hahahhaa
Alf heeft gisteren serieus getraind met de pessoa aan de longe. Vandaag weer lol maken met 1 van zijn grote vrienden:

En dit is zijn andere grote vriend

Zijn beiden ruinen en zo lief en oplettend met kleine Alf. Echt leuk om te zien!

Goed dat jullie toch doorgezet hebben!
De andere hooi wat de staleigenaar nu voert werkt dus wel. Ben er super blij mee! Heb de brokjes weggegooit en ik ga overstappen op ander voer waar wat meer vitaminen en mineralen in zitten en schijnt goed te zijn namelijk Vitalbix Daily Complete. Ben zeer benieuwd hoe ze het erop gaat doen