jullie hebben weer veel gekletst haha vandaag drukke dag gehad, vanochtend naar kunga geweest, even gemest, en lekker gepoets geknuffeld.. en in de middag wezen zwemmen met vriendinnen
pietaaa schreef: leine en lisa mag ik jullie toevoegen als vriend
ik heb je geacepteerd
over het rijden met shetlanders, ik heb ook altijd op mijn verzorgshetlander gereden, ben gestopt.. omdat ik toch te groot werd, ze vindt het zelf wel nog super leuk, maar ga nu lekker met haar wandelen/fietsen/vrijheidsdressuur en andere leuke dingen. voor een fotoshoot kan het wel vindt ik.. maar verkopen zou ik zeker niet doen, je kan genoeg Andere dingen doen met een shet
lisa voor een fotoshoot rijden als je te groot bent? dan krijg je toch helemaal geen mooie foto's
ladylisa
Geplaatst: 24-12-10 23:30
vindt ik ook niet hoor , haha , voor een fotoshoot is het mooiste standfoto's heb vandaag weer een fotoshootje gedaan voor een vriendin
Emuline
Geplaatst: 24-12-10 23:37
wat een verwennerij hier zeg! sorry maar vinden jullie het erg als ik 30 pagina's niet ga terug lezen
mensen met camera's, ik heb zelf de canon eos 400d met 18-55, en 55-250 lens. en externe flitser (niet belangrijk )
en heel veel kerst foto's voorbij zien komen.. erg leuk!
hier is inmiddels de sneeuw een beetje weg aan het gaan, maar ligt nog steeds veel sneeuw. ik ben nu wel beetje gaar, dus ik ga afsluiten, en lekker me bed in. vandaag veel gedaan; gewerkt van 8 tot 17.00, toen het hele huis opgeruimd. en schoongemaakt, de was gedaan, kerstcadeautjes ingepakt... pff en de kersttafel beetje klaar gemaakt. kleed er alvast op. maar goed, weltrusten, en ik hoop dat jullie niet te veel kletsen, anders kan ik niet bij lezen bye bye, tot morgen misschien.
zo ga niet alles bijleze oor.... iedereen een heel fijne kerst!! net even naar de kerst avond in de kerk geweest was best wel gezellig ondanks dat ik niet gelovig ben. en me men hoofdstelletje is binnen en me nieuwe cross beschermertjes ook
Leuk Buster! Was net even Serious Request kijken,halen ze 7.135.707,- euro op! Ik heb nog nooit op Lien gereden en dat gaat ook nooit gebeuren, ik ken Lien sinds ze een veulen is,heb haar 2 jaar en 364 dagen verzorgd,toen werd ze van mij,inmiddels is ze alweer bijna vijf. Ik heb besloten haar laat te beleren,ik wil graag dat ze goed uitgegroeid is. Ik wil nu beginnen met Langelijnen,voor mennen heb ik (nog) geen geld
Moet mijn kamer nog schoonmaken........... Opruimen is ook niet overbodig,kon mijn lieve Bert (laptop) niet vinden,stond hij onder al die zooi
oeps mijn eigen post gequote Cola is ook mijn leven,mijn liefde Haha,vindt mijn vriend niet altijd leuk,ik wordt er heel hyper van, hij wordt dan gek van mij