Ja, heb ook al gezien dat sommige nog dik in hun vacht staan dan Fresita. Kammen is de boodschap! Fresita is ook veel haar kwijtgeraakt door te rollen in de wei. Ze heeft op een korte periode veel haar verloren toen er hier zo warm was.. Want ze zweette al goed! Ik heb veel gekamd met een ijzeren roskam, niet met een Furminator..
Sappos
Geplaatst: 22-05-11 23:43
Tancreda al eens Safe and Sound van Dodson en Horrell geprobeerd? Wondervoer speciaal voor hoefbevangen paarden en paarden die gevoelig zijn voor ZE
SandraWierda
Geplaatst: 23-05-11 09:09
Wat komen er weer heerlijke shettie foto's voorbij
@ Sappos; mijn grote staat op Safe & Sound, en shetlief heeft dat ook gehad. Een handje per dag, toch weer jeuken in de manen. Het lijkt echt met het voer samen te hangen, ondanks dat het maar een handje is, want nu doet ze het niet, maar zodra ik begin wel weer. Ga het nog eens proberen, want met zo'n grasmasker kan ze ook niet bij de likstenen... (gaat wel dagelijks even op stal zonder waar ze kan kiezen uit 2 verschillende, maar daar staat ze maar eventjes).
Nou dan kan ik niet achterblijven en mijn 2 Shetlanders ook maar eens voor stellen.
Princess 18 jaartjes jong merrie en 1.06 hoog
Hercules leeftijd onbekend, ze dachten 14, maar ik denk veel ouder. Ruin en 1.05 hoog.
Volgende maand komt er een pension shet bij, dan staan er ineens drie van die kleine mormeltjes! En ik maar roepen...NOOIT geen Shetlanders meer!!!
Tigra_
Geplaatst: 23-05-11 13:33
Wat een schatjes allemaal. De ene die wij hebben krijgt volgens mij een hele apart kleur. Hij is eigenlijk donkerbruin. Had vorig jaar zomer zwarte stippen op z'n kont en 2 witten vlekken. Nu deze zomer krijgt hij allemaal kleine witte stipjes en de zwarte zijn er ook nog steeds en zelfs z'n hoofd wordt wit. Ben benieuwd als hij helemaal in de zomervacht zit hoe het er dan uit ziet.
Maar er staan hier echt hele leuke en aansprekende shets tussen.
LadyLisatje
Geplaatst: 23-05-11 14:03
Fresita denkt dat ze een groot paard is!
Ze heeft niet echt een shetlanderbuikje! Ook al is het een echte grasmaaier!
Ben zó trots op mijn vent vandaag Hij stond voor de eerste keer weer voor de kar sinds een jaar & hij deed het echt super!!!
Eerst eventjes een rondje met tuig lopen
& dan eventjes poseren
Binnekort komen er 'werk'fotos!!
Ben zó trots hij vind het ook echt superleuk om te doen! Als hij voor de kar staat, maakt ie zich helemaal groot & gaat al uit zichzelf nagevelijk lopen. Terwijl het onder het zadel echt een draak is, daar heeft hij een hekel aan
Thanks!! Het is een Kraay Marathonwagen Kraay is een merk toch?
And Thanks again!! Ik vind hem ook heel leuk getekend!
Anoniem
Geplaatst: 23-05-11 21:05
Leuke bonte! Ik vind hem ook heel gaaf getekend!
Mijn meisje,vanavond tijdens een boswandelingetje: Ja,had het vlechtje d'r net uit gehaald
Probeerde een standfoto te maken,ze stond heel mooi,totdat er een ree voor ons langs schoot
Irmy
Geplaatst: 26-05-11 10:20
Just_Sannee hele leuke pony! Ik vind hem ook mooi getekend FlorisSam ook een leuke pony
Oh wat was mijn shetlander toch een beer in de winter Het ziet er niet uit, gelukkig heeft hij zijn zomervacht alweer bijna! En zo is hij nu: Hopelijk is zijn wintervacht er binnenkort helemaal vanaf!
Ook nog zo'n pluisje Ik heb mijn shetje zonder grasmaskertje gezet, kijken of dat even zo kan blijven. Misschien dat ze dan wat beter uit dr vacht kan komen, doordat ze meer hooi kan eten ??
Manderyntjuh
Geplaatst: 26-05-11 13:25
Ja daar heeft ze die 1e premie voor haha, onze beweginstopper!
Miranda06
Geplaatst: 27-05-11 15:38
Coco's nieuwe hoofdstel, is alleen veel en veel te groot. Hij vind hem zelf ook heel slaapverwekkend