NMPRS hengstenkeuring 2014

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Shetclub87

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 20:35

ik had trouwens echt iets bizars vanmorgen bij de veterinair!! ze konden zijn chip niet vinden!!! (van cezar) echt raar, nieuwe batterijen in dat ding gedaan nog niks! ik mocht wel verder maar dna moet nu uitwijzen of hij werkelijk de zoon is van em pac en tinkerbelle, komt het dna NIET overeen, heb ik dus een soort van illegale hengst of zo in mijn bezit :( en geldt de goedkeuring en premie niet :(

valerie, heb jij ook cezar op de foto? samen met je perlino?

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 20:39

ik heb van een flink aantal bokkers foto's
o.a shetclub, dustinlover, regal, etc etc :D ben nu ff bezig met 600 foto's uitzoeken pff...rot werk..

Meavey

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 20:45

Of chip defect?

Ptries ik denk dat jij Rinus en Karen Gevers bedoeld ;)
Ik heb er wat minder gedaan

Knolselder

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 20:49

Zooo... Zware dag hier seg. Ik ben helemaal kapot van dat waggelen en op gare bankjes zitten :P Ik ga blij zijn als ik mijn zelfredzaamheid terug heb!

Eerst en vooral een dikke bedankt aan Tina en Huub voor het voorstellen van Alec. En zeker ook Linda, die mij te hulp schoot toen ze mij hulpeloos de ring in zag sukkelen :D

Alec heeft een 2e premie gekregen. Ik weet het commentaar van de jury niet, maar ik vond zelf al dat hij al van 's morgens best stijf liep met zijn achterbenen, vooral in stap. Dat wassen in de kou gisteren, direct op stal en dan 2u op de trailer heeft hem volgens mij niet zo goed gedaan.
Dus ik denk dat daar het schoentje vooral gekneld heeft.
Verder vond ik mijn mannetje er heel goed uitzien <3

Ik heb een paar hele leuke hengsten gezien! En ik heb vooral genoten om al die toffe bokkers terug tegen te komen en een praatje te slaan! Deed me super goed om weer eens met wat paardenvolk om te gaan en over paarden te praten :D
Ik wou eigenlijk nog dag komen zeggen, maar ik geraakte echt niet meer nog een keer terug naar de ring :') en ben dan doorgereden.

Ik vond het héérlijk om te zien hoe een bepaald iemand met een bepaald paardje (ze zal het nieuws liever zelf vermelden denk ik?) de 1A premie kreeg en in tranen van blijdschap uitbarstte! Ik heb het vervolg niet kunnen zien, dus ik ben benieuwd naar het verslag!

Tina, wat een praaaaaachtig veulentje is er daar bij jullie geboren seg! Wat een benen :~

Dustinlover

Re: NMPRS hengstenkeuring 2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 20:56

Dat is balen shetclub! Hopelijk inderdaad chip defect dan ofzo.

Nathalie: ik wil ftoo's zien :D

Linda: Nog super bedankt voor het voorbrengen van Benjamin, je deed het zoals gewoonlijk super!! :D

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 21:03

Dat ie van em pac is is wel duidelijk ;)

Wat was er met een schreeuwende man?

Fiorenza

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 21:04

Heeft iemand ook foto's van Chief gemaakt?

P_Tries

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 21:06

Meavey schreef:
Of chip defect?

Ptries ik denk dat jij Rinus en Karen Gevers bedoeld ;)
Ik heb er wat minder gedaan

Dan heb jij kort beetje krullend haar?

P_Tries

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 21:09

Shetclub87 schreef:
ik had trouwens echt iets bizars vanmorgen bij de veterinair!! ze konden zijn chip niet vinden!!! (van cezar) echt raar, nieuwe batterijen in dat ding gedaan nog niks! ik mocht wel verder maar dna moet nu uitwijzen of hij werkelijk de zoon is van em pac en tinkerbelle, komt het dna NIET overeen, heb ik dus een soort van illegale hengst of zo in mijn bezit :( en geldt de goedkeuring en premie niet :(

Jeetje, wat raar zeg! en nu? Hoe wordt dat precies opgelost?

flyer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 21:19

Shetclub87 schreef:

Ik heb Cezak indertijd gechipt,waarschijnlijk is de chip defect,dat gebeurt soms...ik weet het nog omdat ik zijn naam zo apart vond maar dat was een schrijffout geloof ik ;)

Verder iedereen gefeliciteerd met de resultaten!
Vegas had weer een 1e premie,ondanks dat ik hem wat te dik vond..ben dus
heel tevreden :j

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 21:21

Fiorenza schreef:
Heeft iemand ook foto's van Chief gemaakt?

ja ikke :j *\o/* !!!!! die was zooooo :9 :9 <3 wat een vreselijk gaaf dier was dat om te zien...

is jullie dat boertje met die rode jas trouwens ook opgevallen met dat shetje :D

ik ben een kleine 600 foto's aan t doornemen @the moment en ondertussen begin ik half in slaap te vallen haha..

Sappos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 21:34

Super leuke dag weer! Leuk om iedereen weer even gesproken te hebben. Helaas weinig oude jaargang gezien omdat de hengsten niet naast elkaar liepen zoals voorheen.

Iedereen gefeliciteerd met de behaalde premies *\o/* Volgens mij is er heel best geprimeerd.

Stef die geak begon ineens te schreeuwen dat ie niets kon zien. Zat op de tribune en er stonden mensen aan het hek te kijken (Romy weer, die is te lang :') ). Dat ie iets ervan zegt a la maar nee hij doet het terwijl Pezula in de ring is, je ziet gewoon iedereen opkijken en omdraaien. Volgens hem moest de speaker er iets van gaan zeggen :\ Maar las op FB dat Pezula nog een keer mocht. Keurig van het NMPRS _O_

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 21:45

Bommeltje_ schreef:
_Reneee wat een leuke hengst heb jij :D hij was absoluut mijn favoriet van de dag <3

Dankje :o Ik had echt niet verwacht dat Uk überhaupt goedgekeurd zou worden en al helemaal niet dat we weg zouden gaan met een eerste premie :oo

Hij deed het wel gewoon echt goed. Meneer was rustig wanneer het moest en liet zich tijdens de tweede bezichtiging goed zien. Ik had wel het geluk dat hij nooit de neiging heeft om te gaan crossen want die man maakte er een wedstrijd van welk paardje het hardst door de ring kon gaan....

Er waren sowieso veel aparte mensen, naast die schreeuwerd. Mensen die hun jonge kind tussen de hengsten liet rennen en mensen die veel te kort langs lopen met hun hengst die die van mij vervolgens (weer! _-:( ) klappen gaf. Maar ja. Op ten duur hadden we het ook gehad, ging er namelijk van uit dat we om half 11 weer naar huis konden :+

Verder zagen alle hengsten er echt top uit! Ik vond Chief er echt uitspringen met zijn mooie kleurtje. <3

Iedereen gefeliciteerd met de premies!!!

monnikenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 21:47

Mijn mannetje.
Voor de laatste keer moest hij naar de keuring, voor z´n levendsgoedkeuring.
Altijd een 2e premie gehad en vandaag een 3a premie.
Weet nu niet goed of hij nu een dekbeperking heeft ja of nee?
Hoe dan ook ik ben trots op hem, hij is van ver gekomen en kreeg van veel mensen te horen dat hij er zo goed uit zag.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 21:48

Sappos schreef:
Stef die geak begon ineens te schreeuwen dat ie niets kon zien. Zat op de tribune en er stonden mensen aan het hek te kijken (Romy weer, die is te lang :') ). Dat ie iets ervan zegt a la maar nee hij doet het terwijl Pezula in de ring is, je ziet gewoon iedereen opkijken en omdraaien. Volgens hem moest de speaker er iets van gaan zeggen :\ Maar las op FB dat Pezula nog een keer mocht. Keurig van het NMPRS _O_

die vrouw die er naast/voor zat was ook lekker bezig :n :x en verder zeg ik er maar niks over..
Laatst bijgewerkt door NathalietjeB op 05-04-14 21:53, in het totaal 1 keer bewerkt

P_Tries

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 21:52

Heb je daar ook commentaar over gekregen Monnikenburg? Ik zag de jury steeds met de voorbrengers praten.. is dat gebruikelijk?

monnikenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 21:53

Hij is vanachter iets overbouwd

P_Tries

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 21:54

Ah oke, maar was hij dat niet ook de vorige keren al?

monnikenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 21:56

ja dat lijkt me wel?

P_Tries

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 21:57

Wat is dan de reden dat er nu een 3e en daarvoor een 2e premie voor is gegeven?

monnikenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 21:57

geen idee, ik heb hem pas sinds vorig jaar

P_Tries

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 21:58

Oke ;) Bedankt!

Shetclub87

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 22:00

NathalietjeB schreef:
ik heb van een flink aantal bokkers foto's
o.a shetclub, dustinlover, regal, etc etc :D ben nu ff bezig met 600 foto's uitzoeken pff...rot werk..

ohh ikben écht héél nieuwsgierig!!!

Shetclub87

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 22:02

LadyMadonna schreef:
Dat ie van em pac is is wel duidelijk ;)

Wat was er met een schreeuwende man?

echt zijn evenbeeld he :p

jolandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 22:05

hier alvast wat fotootjes, niet zo'n beste kwaliteit , gewoon met mijn compactje gemaakt, maar geeft toch al een leuk beeld toch?

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding