valerie, heb jij ook cezar op de foto? samen met je perlino?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Shetclub87 schreef:ik had trouwens echt iets bizars vanmorgen bij de veterinair!! ze konden zijn chip niet vinden!!! (van cezar) echt raar, nieuwe batterijen in dat ding gedaan nog niks! ik mocht wel verder maar dna moet nu uitwijzen of hij werkelijk de zoon is van em pac en tinkerbelle, komt het dna NIET overeen, heb ik dus een soort van illegale hengst of zo in mijn beziten geldt de goedkeuring en premie niet
Shetclub87 schreef:ik had trouwens echt iets bizars vanmorgen bij de veterinair!! ze konden zijn chip niet vinden!!! (van cezar) echt raar, nieuwe batterijen in dat ding gedaan nog niks! ik mocht wel verder maar dna moet nu uitwijzen of hij werkelijk de zoon is van em pac en tinkerbelle, komt het dna NIET overeen, heb ik dus een soort van illegale hengst of zo in mijn beziten geldt de goedkeuring en premie niet
Fiorenza schreef:Heeft iemand ook foto's van Chief gemaakt?
Bommeltje_ schreef:_Reneee wat een leuke hengst heb jijhij was absoluut mijn favoriet van de dag
Sappos schreef:Stef die geak begon ineens te schreeuwen dat ie niets kon zien. Zat op de tribune en er stonden mensen aan het hek te kijken (Romy weer, die is te lang). Dat ie iets ervan zegt a la maar nee hij doet het terwijl Pezula in de ring is, je ziet gewoon iedereen opkijken en omdraaien. Volgens hem moest de speaker er iets van gaan zeggen
Maar las op FB dat Pezula nog een keer mocht. Keurig van het NMPRS