Elinaa schreef:bruin bonte ruin met nsps stamboekpapier
badru e van stal hulzema
hij word een grote midden maat en is nu een jaar oud (moeder 1.01m, vader 0,95m)
Ik snap ook niet dat hij zo laag getaxeerd word.... maar het zal wel een kwestie van smaak zijn, en het doel wat je ermee hebt....
Ik vind het juist wel een aansprekend paardje, mooie kleur en leuk koppie, ik zou er zeker je vraagprijs voor willen geven. Hij ziet er goed uit.
Maar ik begrijp ook best dat als mensen een doel voor ogen hebben, dekhengst ofzo, dat een ruin ze totaal niet aanspreekt... die taxeren dan natuurlijk lager, omdat het voor hun geen waarde heeft.
En iemand die al graag wil rijden, die vind het misschien ook niet waard nog twee jaar te wachten, omdat er voor hetzelfde geld misschien wel een beleerde bruinbonte ruin te koop staat...
Of als je graag wil showen, tsja, dan liever een merrie of hengst.
Zo is het maar wat ieder ermee wil... wat je ervoor over hebt...
Wat ik in het andere topic ook al zei. Ik vind de prijzen voor shetten toch al helemaal niet hoog (een hond, kat (of chinchilla
) met stamboom kost zelfs nog veel meer...), als je het paardje vind wat je zoekt dan laat je die toch niet staan omdat die misschien, naar de mening van sommige anderen, iets te veel kost...