De inschrijving is trouwens ook al gesloten zag ik! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
De inschrijving is trouwens ook al gesloten zag ik!
.
Sterkte!
Ik was zelf ook een beetje gaar door de warmte. Jij nog wat puntjes mee naar huis mogen nemen? Heb je maar kort zien rijden, maar zag er netjes uit, leuke pony.
Ik heb het rijden nooit gemist, heb ook bewust gekozen voor een menpony ipv een rijpaard. Ik mis wel mijn been en zit tijdens het dressuurmatig mennen met mijn pony's, maar dat is een ander verhaal
Met in het bos of op het strand mennen ervaar ik geen obstakels. In het bos moet ik hoogstens even stil staan voor passerende ruiters en verder rijden we overal, paden zijn zelden te smal (af en toe wel te zwaar, maar dat zijn vaak de ruiterpaden). In veel gebieden zijn speciale menpaden aangelegd en ik ben vaak degene die de hekken opent. Ik stap af en houd mijn leidsels (+ pinkriem) en pony bij de hand, hij is heel erg braaf en blijft goed stil staan. Er zit natuurlijk altijd een risico aan, dus het handigste is een ruiter of groom (indien je met een vierwieler ment) die mee gaat en kan afstappen + het hek kan openen. Over wildroosters ga ik uiteraard niet.
Ik ben er wel geregeld vroeg ivm wedstrijd en vaak laat omdat ik anders niet uit kom door mijn opleiding + werk. Voor mij zijn ruime openingstijden een must, ik heb anders gewoon geen tijd om wat met mijn pony's te doen.
Ik blijf wassen en vlechten, zou het het liefst kort (sportcoupe) knippen, maar dat vind zijn eigenaresse niet zo'n goed plan haha.
Claudia