NMPRS hengstenkeuring 2014

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

IvysToeter

Re: NMPRS hengstenkeuring 2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 12:45

Leuk!

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 12:54

We zijn al twee rondes verder dan verwacht := Ben benieuwd hoe ie het doet...

Shetclub87

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 13:18

Cezar is ook door naar de 2e bezichtiging!! hij zit nu in rubriek 7! omdat hij net geen mini meer is. Xam heeft een tweede premie!

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 13:30

Na heel veel stress, te laat komen en gelukkig alsnog gekeurd mogen worden, is Benjamin van Rowan (dustinlover) ook door naar de 2e bezichtiging!

pretty

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 13:40

Proficiat met de behaalde resultaten tot dus ver al! *\o/*

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 15:08

Ben benieuwd wie welke premie zo gaat krijgen... ff pauze en dan zo de primering eerste jaargang hengsten zal regal t weer winnen?? T is spannend

Vond een hoop hengsten los erg tegenvallen

monnikenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 15:28

helaas heb ik geen fotos kunnen maken want Bucky was verschrikkelijk onrustig op de trailer dat we direct naar huis zijn gegaan.
Bucky heeft een nette 3e premie gekregen en stond helaas als laatste opgesteld.
maar dat maakt mij niet minder trots op mn kanjer.
hij heeft het super gedaan

Shetclub87

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 16:20

hier ook 2 x een 2e premie! ben écht super blij!!
zijn ze nou eigenlijk voor 3 jaar goed gekeurd voor de dekdienst? en mag je al ter dekking aanbieden of moet je wachten tot het dna rond is? ik begreep dat daar maanden overheen gaat?!

verder wil ik iedereen feliciteren met hun.behaalde resultaten!

Bommeltje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 17:04

_Reneee wat een leuke hengst heb jij :D hij was absoluut mijn favoriet van de dag <3

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 17:20

Ik ben echt benieuwd naar resultaten en foto's :)

evelienn28

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 17:36

wat een dagje weer, helaas voor ons niet een super resultaat maar toch tevreden 3 de a premie.
met comentaart dat hij erg mooi was maar ook te dik waardoor hij niet goed tot zijn recht kwam.
zou zeggen volgend jaar nog eens proberen en dan zien we wel waar het schip strand.
verder was hij erg braaf voor zijn doen, en heb ook nog wat hengstjes in de 2 de bezichtiging bewonderd.
zaten toch wat pracht plaatjes tussen _/-\o_

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 17:42

Ben erg benieuwd naar foto's! ;)

BYS

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 17:44

Wauw ik ben zo blij! Camacho was super braaf en was door naar de 2de bezichtiging. Hij deed zo zijn best, heeft een paar rondes rustig gegaloppeerd maar daarna ook enkele rondjes super netjes gedraafd :D toen moest als 3de binnen bij de 2de premies, dus was natuurlijk al super tevreden met die 2C premie en hoopte dat ik niet meer naar achter geplaatst werd. Toen riep de omroeper ineens af dat ik op kop mocht gaan lopen! Het drong niet meteen tot me door haha. Voor ons dus een 2A premie, ben super fier om mijn mannetje *\o/* was toch wel erg spannend zo de aller eerste keer meedoen aan een keuring.
Foto's van nummer 161 (bruinbonte hengst met blauwe oogjes en blauw showhalster) zijn altijd welkom :j
Iedereen proficiat met de behaalde resultaten.

Fiorenza

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 18:39

Ik ben ook erg benieuwd naar foto's, Chief had erg veel praatjes buiten de ring, maar in de ring liet hij zich jammer genoeg niet zo optimaal zien.

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 18:47

arsiana_x schreef:
Wauw ik ben zo blij! Camacho was super braaf en was door naar de 2de bezichtiging. Hij deed zo zijn best, heeft een paar rondes rustig gegaloppeerd maar daarna ook enkele rondjes super netjes gedraafd :D toen moest als 3de binnen bij de 2de premies, dus was natuurlijk al super tevreden met die 2C premie en hoopte dat ik niet meer naar achter geplaatst werd. Toen riep de omroeper ineens af dat ik op kop mocht gaan lopen! Het drong niet meteen tot me door haha. Voor ons dus een 2A premie, ben super fier om mijn mannetje *\o/* was toch wel erg spannend zo de aller eerste keer meedoen aan een keuring.
Foto's van nummer 161 (bruinbonte hengst met blauwe oogjes en blauw showhalster) zijn altijd welkom :j
Iedereen proficiat met de behaalde resultaten.

Was jij t meisje die in tranen uitbarsten?
Hier 3 hengstjes die ik wil gaan bezoeken..
Ga vanavond aan me foto,s als ik daar nog de puf voor heb.
Heb hoop mensen gezien en gesproken...

Heb op weg naar huis behoorlijk lang in stilstaande file gestaan dus best wel gaar geworden..
Maar hoop vanavond nog wat te kunnen showen..

Ook eindelijk faramir bewonderd wat is hij leuk.
T hengstje van shetclub kon ook leuk lopen.
En ja regal is gewoon waanzinnig...

Meavey

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 18:51

Het meisje in tranen was Mathilda met ernaast Jany whahaha zo een leuk moment, heerlijk als mensen winnen en 2de worden die het niet verwachten!
Heb een leuk aantal hengsten in handen gehad met volgends mij toch meest goede resultaten, nu ff lekker met de voetjes omhoog!

jolandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 19:03

wij zijn weer thuis, wat een heerlijke gezellige dag was het weer, toch een aantal mensen weer gemist, maar ook veel nieuwe mensen ontmoet met soms waanzinnig knappe hengstjes, had zelf mijn hengst dit jaar niet mee, maar mijn vriendinnen wel en die hebben het super!! gedaan, maar dat zullen ze zelf wel vertellen, het meisje in tranen was idd een van mijn vriendinnen, haar hengstje had het supergoed gedaan,heerlijk :D

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 19:11

Bommeltje_ schreef:
Ik en Femkeroosje zijn er ook, maar we zien helemaal geen bokkers :o

Dan heb je niet goed gekeken. Ik was er vanaf kwart voor negen haha.

Ik heb vooral gekeken naar beweging vandaag, en dan vooral bij de nieuwe jaargang hengsten in de tweede bezichtiging. Er zaten gave pony's tussen maar naar mijn mening kwamen er veel pony's voorbij die tekort schoten in de beweging. Desalniettemin ook een aantal hele gave gezien.

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 19:24

Nou mijn hengsten staan ook weer lekker in de wei!

Lorenzo natuurlijk een 1e premie.
Maar Benjamin.. eerst te laat toen toch nog mogen keuren en tot mijn verbazing had hij een 1e premie!!! Zo trots op hem dat ik ook en mijn vriendinnen tranen in de ogen hadden. Helemaal geslaagd deze dag!

moos24

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 19:37

:D Ben versleten, maar high heeft een 1e premie op de 4e plaats behaald in de kleine maat . Echt zo blij !

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 19:38

Ymor schreef:
Bommeltje_ schreef:
Ik en Femkeroosje zijn er ook, maar we zien helemaal geen bokkers :o

Dan heb je niet goed gekeken. Ik was er vanaf kwart voor negen haha.

Ik heb vooral gekeken naar beweging vandaag, en dan vooral bij de nieuwe jaargang hengsten in de tweede bezichtiging. Er zaten gave pony's tussen maar naar mijn mening kwamen er veel pony's voorbij die tekort schoten in de beweging. Desalniettemin ook een aantal hele gave gezien.

ben wel benieuwd naar je date voor je paardje :j :D je stond zo te glunderen

pflegh hier nu met de beentjes om hoog en ff aan me foto's ik ben echt gaar op dit moment :')

t enige waar ik me echt kapot aan stoorde was dat enorme asociale stel op t bankje. wat waren die asociaal tegen iedereen aan t schreeuwen omdat mensen voor hun neus gingen staan bij t hek :x
Laatst bijgewerkt door NathalietjeB op 05-04-14 20:11, in het totaal 1 keer bewerkt

jolandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 20:00

Dustinlover schreef:
Nou mijn hengsten staan ook weer lekker in de wei!

Lorenzo natuurlijk een 1e premie.
Maar Benjamin.. eerst te laat toen toch nog mogen keuren en tot mijn verbazing had hij een 1e premie!!! Zo trots op hem dat ik ook en mijn vriendinnen tranen in de ogen hadden. Helemaal geslaagd deze dag!

yess meis, wat geweldig, ik vond benjamin ook heel gaaf, gefeliciteerd een verdiende eerste premie *\o/*

Maydine

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 20:12

Zooo wij ook eindelijk thuis na een laaaaaange dag (voorafgaand een nacht met maar 45min slaap is niet fijn) maar mega trots op de mannen en hun resultaten!!
Helaas zonder STP Eros Starfire want die had een zenuw bekneld zitten na het opvielen van de ballen en liep toen niet rad meer.. Die gaat na de nakeuring in mei want hij was veterinair verder helemaal in orde.
Texas Jack of the Ark een 2A premie
Daddy Cool of spotlight een 1ste premie
En dan nog WMM Velvets Impressive Buckeroo van Whistle Mountains Miniatures (nr.67) Hij kreeg een 1A premie kleine maat en mocht door naar het kampioenschap. Hij werd daar uitgeroepen tot kampioen kleine maat 2014!! Jury commentaar was beide keren: "prachtige hengst, zeer goed van type met extreem goede bewegingen, genot om naar te kijken." Ben zo blij en trots! Z'n half broer WMM Ima Moondrop werd kampioen minimaat dus dat was helemaal leuk!

Helaas heb ik zelf geen foto's maar er zijn een hoop foto's gemaakt dus ik wacht rustig af (ben wel heul nieuwsgierig hint hihi) en ga het zien!
Nu heeft Velvet lekker ff vakantie en zodra hier de merries hengstig worden (of de gastmerries arriveren) begint z'n 18+ vakantie hihi

Voor de mensen die ik (te) kort of helemaal niet gesproken heb sorry!! We waren mega druk en uiteindeljk liep ik er als een zombie bij door slaapgebrek. Volgende keer klets ik gezellig bij! :o

Iedereen van harte gefeliciteerd met de resultaten! De hengsten zagen er allemaal prachtig uit!!

Nu heerlijk met de voetjes omhoog en zo eindelijk slapen! Haha
Laatst bijgewerkt door Maydine op 05-04-14 20:29, in het totaal 1 keer bewerkt

P_Tries

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 20:15

Ik heb genoten! Meavey was jij dat met krullen en lang haar?? Jullie hebben onwijs veel hengsten voorgebracht. Respect! Echt heel goed gedaan.

Ik was onwijs positief verrast vandaag. Ontzettend leuke hengsten gezien.en een goed beeld gekregen. Ik heb bij de blauwe ring gezeten en met een schuin oog naar de gele rng gekeken.

Gefeliciteerd met jullie premies en plaatsingen.
Voor mij was nr 67 top favoriet! Wat een knapzak zeg!

Verder heb ik nogmaals zeer genoten van de ontzettend mooie kleuren Die er rondliepen, de mooie types en fijne bbewegingen! :)) top dagje!

Ik heb van een paar hengsten uit ring b een foto gemaakt. Maar had het te druk met kijken. Geef maar een nr door als jou hengst daar heeft gelopen.

Shetclub87

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 20:24

T hengstje van shetclub kon ook leuk lopen.

ahh dank je wel!