Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
arsiana_x schreef:Wauw ik ben zo blij! Camacho was super braaf en was door naar de 2de bezichtiging. Hij deed zo zijn best, heeft een paar rondes rustig gegaloppeerd maar daarna ook enkele rondjes super netjes gedraafdtoen moest als 3de binnen bij de 2de premies, dus was natuurlijk al super tevreden met die 2C premie en hoopte dat ik niet meer naar achter geplaatst werd. Toen riep de omroeper ineens af dat ik op kop mocht gaan lopen! Het drong niet meteen tot me door haha. Voor ons dus een 2A premie, ben super fier om mijn mannetje
was toch wel erg spannend zo de aller eerste keer meedoen aan een keuring.
Foto's van nummer 161 (bruinbonte hengst met blauwe oogjes en blauw showhalster) zijn altijd welkom![]()
Iedereen proficiat met de behaalde resultaten.
Bommeltje_ schreef:Ik en Femkeroosje zijn er ook, maar we zien helemaal geen bokkers
Ymor schreef:Bommeltje_ schreef:Ik en Femkeroosje zijn er ook, maar we zien helemaal geen bokkers
Dan heb je niet goed gekeken. Ik was er vanaf kwart voor negen haha.
Ik heb vooral gekeken naar beweging vandaag, en dan vooral bij de nieuwe jaargang hengsten in de tweede bezichtiging. Er zaten gave pony's tussen maar naar mijn mening kwamen er veel pony's voorbij die tekort schoten in de beweging. Desalniettemin ook een aantal hele gave gezien.
Dustinlover schreef:Nou mijn hengsten staan ook weer lekker in de wei!
Lorenzo natuurlijk een 1e premie.
Maar Benjamin.. eerst te laat toen toch nog mogen keuren en tot mijn verbazing had hij een 1e premie!!! Zo trots op hem dat ik ook en mijn vriendinnen tranen in de ogen hadden. Helemaal geslaagd deze dag!