Zooo de mannen staan spik en span op stal te wachten! Alles staat klaar en om 05.00u gaat de wekker of het birthalarm eerder als Legend het in de bol krijgt. Ze heeft een bomvolle uier en harst dus word spannend! Dus een nachtje doorhalen vannacht of morgen in spanning op de keuring haha! Succes allemaal en veel plezier!!
Succes en veel plezier! Ik ben er waarschijnlijk heel de dag dus als iemand een extra paar handen nodig heeft dan vraag maar. Mij zie je niet over het hoofd met mijn 1.85m. Trek morgen een blauw vest van polo aan dus daar ben ik wel aan te herkennen
Ik was vroeg op gestaan om traditiegetrouw een cake te bakken... Helaas even vergeten dat ik geen eieren meer in huis had... Sorry Rowan...
Trouwens, ik heb ook mijn camera bij.. Ben dan wel 'prive-fotograaf' deze dag van Rowan, maar kan uiteraard ook wel wat andere mooie paardjes op de foto zetten.. Dus mocht iemand dat willen dan hoor ik het wel..
Voor de fotografen, nummer 161 mag ook zeker op de foto hoor als jullie willen
Maydine
Geplaatst: 05-04-14 07:09
Wij zijn al ff onderweg! De mannen zijn er klaar voor! Nu kijken hoe wij de dag door gaan komen met maar 45min slaap.. Onze merrie Legend is vannacht bevallen van een prachtig langbenig minimaal bruinbont hengstveulentje!
Pffff wij zijn net vertrokken... Vanmorgen ( om 5u30 ) wilden we de trailer aankoppelen, blijkt dat de stekker niet past. Vake heeft een nieuwe auto sinds vorige week en we hadden er totaal niet aan gedacht dat de stekker van ons oud trailertje niet zou passen. Mijn vriend is dus nog naar mijn ouders moeten komen, ik was speciaal daar blijven slapen om op tijd te kunnen vertrekken, met onze auto om de trailer te trekken. Blijkt dat er daar ook een adapter insteekt voor de stekker, was ik ook alweer vergeten, en die paste dan ook in deze auto. Maar ondertussen hebben we wel veel tijd verloren want het is een heel stuk rijden van bij mijn ouders tot waar Stijn en ik momenteel wonen. En door al dat gedoe ben ik mijn oa mijn fototoestel vergeten
Maar goed, gelukkig komt Stippie mee met Tina en Huub En dus als je straks een nieuwe witte auto ziet met een gedrocht van een trailer achter, dat zijn wij