Oh Binq is gelukkig niet mijn type pony Hij lijkt wel veel groter te zijn, ik denk dat dat ranke zo toont. Volgens mij wel een heel leuk beestje om de sport mee in te gaan.
Wat een knapperds Hoe is jullie hippiade gegaan? Heb aan jullie gedacht. Hier ging Faya ontzettend goed. 2 mooie oranje linten. Ze had er ook echt zin in. Het is goed dat ik haar al.die maanden rustig aan heb laten doen. En zo met een bixie mee heb laten doen voor de 1e keer weer mee. Wel kwam er nog een boston terriër achter haar aan.maar gelukkig kon ze het nu wel goed handelen. In oktober mag ze in tandem met haar zus een b proefje mennen. Lekker vertrouwt achter haar zus aan en heb ook L dressuur opgegeven. Als allss goed gaat start ik die en als ik twijfel doe ik hem niet.
Hippiade ging goed! Kon wel beter, maar ben zeker niet ontevreden. Naar huis met een 3de plaats in de sulky vaardigheid & een 9de plaats in de M dressuur. Wij hebben iig een hele leuke dag gehad
En knappe Faya! Ontzettend goed dat ze zo rustig bleef met die hond achter zich aan. En leuk dat de bixie zo goed ging
Patricia_86
Geplaatst: 22-09-18 17:54
Linsey1998 schreef:
Wat een knappe pony’s!
Hippiade ging goed! Kon wel beter, maar ben zeker niet ontevreden. Naar huis met een 3de plaats in de sulky vaardigheid & een 9de plaats in de M dressuur. Wij hebben iig een hele leuke dag gehad
En wat goed gereden Linsey. Kreeg je als 3e nog prijs in de vaardigheid?
Hier al weken pony stress maar knoop is door gehakt. Ponys gaan volgende week verhuizen.
Patricia_86
Geplaatst: 22-09-18 21:35
Patty14 schreef:
Wat leuk Patricia!
En wat goed gereden Linsey. Kreeg je als 3e nog prijs in de vaardigheid?
Hier al weken pony stress maar knoop is door gehakt. Ponys gaan volgende week verhuizen.
Waarom ga je verhuizen? Kun je fijner plekje krijgen?
Indd via Soso stal nollie.
Susanne
Geplaatst: 23-09-18 08:45
Danielle gave nieuwe aanwinst!
Linsey jullie gaan echt vooruit! Gefeliciteerd Jammer dat alleen 1 en 2 het ere rondje mochten rijden bij vaardigheid!
Patty gaat verhuizen met de pony's. gedoe op stal ofzoiets?
Faya is een gouden kinderpony zo braaf.
Willem was behoorlijk onder de indruk van zo'n grote wedstrijd, de vele paarden, de omroeper en de muziek en de drukte. Hij bleef echt heel braaf, op wat kleine stress en wegschiet momentjes na. De eerste proef ging heel fijn, hij bleef keurig doorgaan ondanks de slechte kwaliteit van de bodem met hobbels (ik werd letterlijk gelanceerd meerdere keren en dan heb ik nog een goed geveerde wagen). Toen stonden we 5de. Tweede proef ging minder, ik was mijn concentratie helmaal kwijt na een akkefietje met de jury maar het tweede deel van de proef goed herpakt en fijn kunnen afsluiten. Hij gleed 1 keer uit met aanspringen in galop (ondanks stiften) en zijn hoef klapte daardoor tegen het lamoen (lawaai!) maar hij ging súper braaf verder en in een nette galop dus ik ben heeeeeel trots op hem! Uiteindelijk 7de geworden ondanks die tweede proef. Dus ik ben onwijs tevreden. Het was voor ons beide de eerste keer.
De menroute over de heide begon letterlijk aan de overkant van de straat dus ik heb mijn kleding verwisselt en we hebben heerlijk onze koppies leeg gemaakt op de veluwe. Even de stress er uit en lekker galopperen. Echt een top afsluiter van een mooie maar indrukwekkende dag
Nee geen gedoe op stal maar andere redenen waardoor het voor de ponys beter is om ergens anders heen te gaan. Ze staan namelijk meer binnen dan buiten dus ze gaan lekker weer hele dagen naar buiten.
Goede resultaten op de Hippiade! Wat goed knappe pony’s.
Op naar het Z Susanne!!!
Wat een goede beslissing Patty! Ik ben altijd voor meer naar buiten Jill staat lekker 24/7 buiten bij mijn nicht achter huis met haar vriendjes. Ik ben echt van mening dat dat het beste voor het koppie en de gezondheid is!
Fenna, ik wil Alex wel scheren heb een Heiniger scheerapparaat aangeschaft en met jou Moser afwerken gaat helemaal goed komen.
Wat een top resultaten zeg! Jullie mogen trots op jezelf zijn dames.
Oh en we willen dan wel graag een foto zien van Kale Alex! Met wat tips erbij moet het Fenna de volgende keer vast wel lukken. Ik heb de heiniger xperience en ben daar zeer content mee.
Patty, het is inderdaad niet fijn als ze zoveel binnen staan. Hier staan ze gelukkig nooit opgesloten op stal, dus ik kan me daar niet meteen een voorstelling bij maken. Maar het is wel heel fijn als je een plekje hebt gevonden waar ze lekker buiten kunnen blijven. Hoe gaat het tegenwoordig eigenlijk nog met Switch?
Trouwens, het kan best wel cool lijken als je je pony scheert en dan hoofd laat staan. Als je dat mooi/netjes doet dan vind ik dat best schattig. Weet niet of sommigen shetlander Luna volgen? Vorig jaar had die ook haar koppie ongeschoren, die oortjes zo lief! Toliene ook toch? Als Donja er nog was had ik dat dit jaar ook gedaan..
Ga heel eerlijk zijn hier.. ik zit wat in een dip. Jill is zo leuk, maar ik vind het zo lastig om los te laten aan Donja. Die pony was goud, zei nooit nee.. Ik kan nog niet goed wennen aan het heethoofd van Jill. Pffff.... ik mis haar zo