Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Antheman schreef:Mij lukt het echt niet om op iedereen te reagerenSorry daarvoor!
Daarbij doe ik niet zo heel veel met de kleintjes, zeg 2 keer pw. Misschien 3 keer. Ze zijn voor erbij bij mij.![]()
Ik denk dat ik afhaakMisschien blijf ik wel meelezen, maar ik heb niet t gevoel dat ik wat bijdraag hier.
![]()
Ik heb t weekeinde wel de DLL opgepikt met Sunny, ging zeer aardig! Leuk om te doen!
kanniet schreef:Antheman, bij mij gaat het ook allemaal een beetje met horten en stoten. En op dit moment doen we ook maar één keer per week iets met de pony's (naast voeren en verzorgen). We hebben het keidruk op het werk (ik in de zaak thuis en man op zijn werk) en als we klaar zijn is het donker, of het regent hard, of er is storm, of we zijn gewoonweg een avond moe.
gewoon lekker meelezen en weer meedoen als je weer zin hebt. Ik zie in ieder geval graag jouw foto's en berichtjes.
kanniet schreef:Oooch, ik ben dol op kipjes,ze zijn zó leuk! Maar ik mag niet van manlief, en hij heeft gelijk. Wij hebben nu nog één hond, twee schaapjes en vier pony's. We gaan langzaam maar zeker terug naar alleen maar pony's. De rest van de dieren worden niet meer vervangen als ze er niet meer zijn.
haf_sjakie schreef:Prachtige foto's sweetwendy, vooral die eerste en laatste hebben echt iets.