Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sappos schreef:Ik vind het leuk om jullie stressverhalen te lezen. Ik ben zooooo relaxed![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Had ik nou beloofd om appeltaart te bakken voor zaterdag
Knolselder schreef:Sappos schreef:Ik vind het leuk om jullie stressverhalen te lezen. Ik ben zooooo relaxed![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kom maar op met die appeltaart! Ik kan wel wat verwerken tegenwoordig!!!
Ik ga duimen dat de merries van iedereen die elk moment een veulen verwacht, ze er deze nacht of morgen overdag allemaal uitpoepen! Dan kunnen jullie iets stressvrijer naar de keuring zaterdag
Shetclub87 schreef:zometeen hengsten wassen, ik heb de stallen allebei schoon en droog en héél veel stro erin maar wat zou ik doen? na het wassen al met deken op stal zetten of zal ik ze zonder deken op het schone stro zetten en iemand anders vanavond de deken om laten doen? bennamelijk om 13u wweg en niet eerder weer daar voor morgenochtend 6u.
Citaat:Annelies heeft straks na haar eerste baby 50 kilo extra om eraf te trainen. Volgend jaar brengt ze alle hengsten bij het nmprs voor, ook die van anderen, in de hoop wat kilo's kwijt te raken haha.
Sappos schreef:Ik vind het leuk om jullie stressverhalen te lezen. Ik ben zooooo relaxed![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()