Tand door de lip en mond vol zand, jaja daarom noemen we dat dus zandhappen

We weer opgestapt en doorgereden.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
kanniet schreef:Wat een leuk Madeliefje Wendy. En te voet kun je idd nog wat extra's te eten bij elkaar sprokkelen. Jullie hebben vast hutspot gegeten die avond. Ik hou meestal zelf de hoefjes bij, maar manlief wilde het ook eens doen, voor het geval ik eens niet kan om een of andere reden. Voor de menles moeten wij een stukje met de trailer, maar wij vinden het helemaal de moeite waard. Medemenners en plezier na het mennen.....
Principal Lekker even aan de slag geweest. Het is inderdaad wat te vies en te vroeg donker om veel te doen met de pony's.
Hier komt de tandarts ongeveer een keer in de twee jaar en dat lijkt voorlopig voldoende. Haf-sjakie..natuurlijk moeten de kleintjes ook naar de tandarts, precies hetzelfde als bij een grote. Je wil toch graag dat ze moeiteloos kunnen blijven eten, toch?
Isapaardje, hier ook racestrepen als ik merk dat ze het te warm krijgen met al die vacht. Dekens vind ik ook veel te omslachtig, en nee, die van mij zijn nooit schoon in de winter. Wij hebben daar niet zo'n problemen mee. Wij hebben gewoon hele leuke varkentjes voor de koets![]()
We hebben gisteren het koetsje waar we naar op jacht waren ook meegenomen. Niet zo leuk als ons Abby-koetsje, maar je kan er wel tweespan mee rijden. Voor ons een aanvulling. Het Abby koetsje (Stadwijck wagentje-M. Aars wagenbouwer) gaan we toch verkopen (4 menwagens voor drie beleerde pony;s is lichtelijk overdreven; 3 op drie is al erg genoeg), dat zal wel in het voorjaar worden.
Het is een ideaal koetsje voor kleine pony's want het weegt maar zo'n 90 kilo. Zonder bokkussen is het goed voor kleine mensen (zoals ik ben....1.60 in vol ornaat) met bokkussen kan een groter iemand ook fijn de benen kwijt. De vorige eigenaresse was 1.85 lang en mende met een pony van 1.10. Dus grote shetten, kleine shetten, grotere mensen, kleinere mensen.....en geen gedoe met in balans brengen.