binkie heet hij maar we noemen hem ook wel eens donderhttp://suzukigek69.hyves.nl/album/46152 ... state__=11
heeymijn shet heet: beauty en is een lief en braafe merrieze heeft ook nog een veulen gekregen en is ook een sheten die shet heet : annelies maar dat is een groote boef maar toch heel lief.xxx anneke
Beauty Miranda (merrie)Binqy van Bloemlust (ruin)Milo van 't Heideveld (hengst)en last but not least, dochter van Beauty MirandaMira's Beauty Siyanda van 't Heideveld (Sientje voor short )
Olga van de Bergweide heeft nu de roepnaam Olliebol gekregen!Ollie van Olga en bol, tsja waar zou dat nou vandaan komen met die buik van haar?
Mijn verzorgpony Vicktor zoekt ook nog een roepnaam :pWeet iemand een leuke roepnaam hiervoor?Gaan we heeeeel misschien nemen
Kadootje is ook een hele leuke naam.Olliebol heb ik ook voor mijn verjaardag gekregen.Wat zijn we verwend he!
Ik heb pas een shetlander veulen en ze heet marijke. Ik vind dit zelf niet echt een geweldige naam. Nu zit ik tussen Nala en Luna te tobben. Wat vinden jullie leuker?
Nala, Luna vind ik eerder voor een hond..Of Flicka dat vind ik ook een mooie naam Of Ayla (mijn fjord !)
hallo, onze shetlander heet officieel spirit maar omdat de kids dat nog niet uit kunnen spreken hebben wij hem fledder genoemdgroetjes lotte
mn vriendin heeft er 2 die heetten puck en blesop de manege staan er ook 2 die heten vosje en bob ( bob heeft een broer (verkocht ) die heette bill )