maar ik heb een betere foto van zijn hele lichaam
winni van uniken
hengst
1.5 jaar oud
moeder : roos van uniken
vader : nico van uniken
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
) Janna_ schreef:Tarek: 200?
? dank je!! toen ie 1 was heb ik dr maar 50 voor betaald... 
merrieveulen schreef:Winni 125 Euro
Tarek: (papier?) 150 Euro

ImkeTarek schreef:merrieveulen schreef:Winni 125 Euro
Tarek: (papier?) 150 Euro
hij staat ingeschreven bij het stamboek. ouders staan er bij vermeld, met verdere stamboom!

Binckydenice schreef:toverpaardje schreef:hallo allemaal.
ik heb mijn oog laten vallen op een shetlander ruin van 16 jaar.
gechipt en paspoort, geen papieren.
kleur, ik zou zeggen bruin en bruine manen en staart.een donker gekleurde vos? met een klein blesje.
ik heb de hele achtergrond via de mail ontvangen. hij is altijd in dezelfde familie gebleven en altijd door kinderen bereden.
geen ziektes e.d
stokmaat tussen de 1.05 en 1.10.
hij word verkocht met zadel en hoofdstel.
echt een betrouwbare makke verkeersmakke kinderpony.
wat vinden jullie een redelijk bod voor bovenstaande pony?
geen stamboekpapieren- komend jaar word hij 17- maar wel erg mak en geschikt voor kinderen en een grote maat.
Er staat een prijsindicatie aangegeven, maar ik vraag mij af of ik daar nog wat onder zou kunnen gaan zitten.
wat zou jullie bod-advies zijn?
Rond deze tijd 300 euro
: 150 voor een lieve 2 en half jarige ruin lijkt mij niet onredelijk, kan volgens mij een leuke kinderpony worden, jammer dat je geen tijd meer hebt om er in te steken, een jaartje ouder, en met wat ervaring, ingereden en geschikt voor kinderen dan zou de prijs al heel wat stijgen.merrieveulen schreef:Rocky 200 Euro, maar momenteel misschien minder omdat ie zoveel te dik is... brengt ook de nodige risico's mee...

dravergekkie schreef:merrieveulen schreef:Rocky 200 Euro, maar momenteel misschien minder omdat ie zoveel te dik is... brengt ook de nodige risico's mee...
het is al wat minder hij is pas bij ons...tevens is hij nog niet lang ruin...
en heeft daarom ok flinke nek...
vind dat die opzich vrij laag getaxeerd word..hij heeft stamboek..