Mhs, heel vaak kom ik er niet. Maar vaak genoeg haha. Super leuke winkel.
Patty14
Geplaatst: 08-01-16 23:47
Ayla schreef:
Woon jij zo dichtbij dan Patty? Ik moest ook nog naar MHS, hadden we samen kunnen gaan
Jaaa als ik dat had geweten! Nouja was even snel wat ruilen dus heb niet nog uitgebreid nog gewinkeld haha.
Ik woon ook niet om de hoek hoor. 45min rijden. Maar ik heb sws een hals deken nodig dus kan niet wachten dat deze terug gestuurd is en dan dat de andere komt. Helemaal niet met het weekend ertussen.
Ga morgen groomen bij vaardigheid, kan ik mooi even spieken hoe het gaat
Ayla
Geplaatst: 08-01-16 23:50
Oh ik dacht dichterbij haha En begrijpelijk van je deken, anders had je 'm met een beetje geluk dinsdag binnen gehad. Succes en veel plezier morgen
Ik denk dat als MHS bij mij in de buurt was dit ook niet goed was voor mijn portemonnee. De Epplejeck is wel dichtbij en ton ik mijn rijpaard nog had was ik er ook regelmatig te vindeb . Ze hebben daar niet veel spullen voor de echte kleintjes dus kom er nu niet meer zo vaak.
LS_fotos
Geplaatst: 09-01-16 00:33
Succes morgen!
Super jaloers op iemand die bij het strand en fackthat mooi bos woont.
Hier vanavond voor t eerst sinds weken weer les, Amadeus liep niet fijn hij had een nieuw grapje nog even met de instructrice gepraat en dat gaf me toch wel mijn goede gevoel terug. Hij is gewoon heet en als die niet weet waar hij het heen moet dan gaat hij jodelen.
Morgen naar een lotgenoten dag in Utrecht... Heel erg spannend.
Ik ga straks even mennen met Sjors in de bak en vanavond moet ik werken, hopelijk blijft het weer vandaag een beetje oké. Oh en eerst deze zo even afmaken
Borstonderlegger en onderleggertje voor het tuigdeel dat op zijn hals ligt. Onder zijn schofftuig ligt een zwart bontje. Maar heb nog voldoende stof over dus deze set gebruik ik als voorbeeld.
Blixem
Geplaatst: 09-01-16 11:02
LS_fotos schreef:
Super jaloers op iemand die bij het strand en fackthat mooi bos woont. ].
Mijn verzorgpomy's staan in een bos met boven de 20 km aan ruiterpaden en menpaden En op 10 min afstand nog een ander bos
Mooie tuigonderleggers hierboven
Sardis
Geplaatst: 09-01-16 11:59
Iedereen die naar Nijkerk gaat, succes en veel plezier! Gave onderleggers Ayla! Zo dat is n flink bos! Hoewel het A'damse bos ook niet mis is Al mag ik er eigenlijk niet mennen haha.
Rijden gisteren ging erg goed en zoals belooft even een filmpje en foto gemaakt Zet het geluid maar uit, want m'n moeder is wat aan het kletsen
De beenbeschermers passen helaas niet, het hoofdstel gelukkig wel!
Alex heeft weer iets nieuws bedacht. Draad beetpakken bij het handvat (zitten bijtafdrukken op), draad op de grond laten vallen en het hek openduwen en dan ben je in de wei
Heb nu het draadje eens met een extra stroomdraad bevestigt en het hek komt ook weer vast te staan en als dat niet werkt, moet er maar een draadje om het handvat heen gespannen worden
73 pagina's alweer! Spijt dat ik zo lang niet heb gekeken :p. Ik was bij 64 ofzo haha.
Vandaag is mijn oudste pony 23 jaar geworden! Ze heeft een lekker verjaardagsmaal gehad en een lekkere poetsbeurt. Wat heeft die een dikke staart .
(voor het geval mensen het zien: ja, ze is dik. Maar momenteel staat ze even stil omdat ze heel veel hoest. De DA komt maandagochtend langs om haar te onderzoeken. Als we groen licht krijgen van de DA gaan we weer verder trainen en afvallen)
Dikke staart .
Chardy
Geplaatst: 09-01-16 21:39
Ayla, wow gaaf! Ik vind de onderlegger met het leger print echt gaaf! Ymor, Awwhh wat een leuke foto van jullie drieën! Jelleee, volgens mij ben ik jaloers...dat landschap! Rijd je daar zo in? Mooie foto! Sardis, Leuk filmpje! Schattig stel! OneAndOnlyx, Gefeliciteerd met je shet!
Vandaag weer dubbelspan gemend. Wat een mega ramp. Allebij extreem naar buiten lopen en tegen hangen was nog een klein beetje glad op de straat dus ze gleden bijna uit. Omgewisseld maar nogsteeds hetzelfde toch maar verder gemend want misschien werd het beter? Maar helaas halverwege zijn we opgehaald met de trailer want het was echt geen doen.. Zal straks even een filmpje uploaden van hoe het eruit zag