Telt een verzorgpony (en vriendinnetje van verzorgpony) ook?? Ik op Polly Polly hoofdjee! Blondie ging lekker liggen (zonder te rollen ) Blondie lekker zonnebaden
Lisa000 het spijt me meis, maar je bent echt veel te groot om op Polly te rijden.... je gewicht kan ze misschien wel hebben, maar je lengte zorgt dat ze zichzelf telkens in balans moet houden en dat is op lange termijn schadelijk. Ik snap dat het leuk is (was zelf net als jij, kijk maar in mn profiel.. maar ben gelukkig ouder en wijzer nu) maar je kunt het beter niet meer doen.
Chezshir77
Geplaatst: 21-08-12 06:26
Pim, gezellig samen met mn dochter (rechts) en vriendinnetje naar natuurgebied de Bernisse
mijn knappert!
Mijn dochter -nog altijd een ware poppenmoeder- vond dat pop Clara toe was aan haar eerste rijles!
Mira283
Geplaatst: 21-08-12 09:09
Wat een leuke pony's komen er voorbij! En dat veulentje..
HxSunlight
Geplaatst: 21-08-12 13:33
Fionaaa
jolandje
Geplaatst: 21-08-12 13:36
yuma kan zwemmen samen met de meisjes bij ons in de kotermeerstal( kwartiertje lopen vanaf ons huis)
mdr
Geplaatst: 21-08-12 13:48
Wat een leuke foto's alweer! Vooral de strand- en waterfoto's doen me watertanden
Hierbij even wat fotootjes van mijn gespannetjes:
Vierspan hengstjes (SSF Em Pacs Bonfire, DB Double Dilute Luke, Berkana's Dreaming in Color, SKS Em Pacs Selu) :
Jolandje, ik heb het laatst ook mogen meemaken, zo samen met je kleine vriendje het water in, is altijd leuk hé en zeker als je ze naast je voelt trappelen
Mdr, jullie hebben knap werk geleverd en die witte paardjes allemaal geven toch een leuk effect hé
Lottex, hier is ook zo niets in de buurt, onlangs zijn we naar een fotomeeting geweest, daar moesten we ook een uurtje om rijden Moet je echt eens doen zo in't water