Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
randalinpony schreef:Faramir is zon beetje de laatste van zijn jaargang dus uitgezonderd de veterinair en ruim rond onze eigen rubriek kan ik ook wel een handje toesteken mocht het nodig zijn hoor.
Renee, ik zou een hengstje dat gewoon niet goed is en dik staat op de benen sowieso thuishouden.
Kun je beter een verklaring van je eigen VA vragen dat ie niet goed staat, en hem doorschuiven naar de nakeuring. Wel zonde zeg...
NathalietjeB schreef:ik kan eventueel ook helpen mocht dat nodig zijn..kan altijd kleding in me auto leggen..
weet iemand trouwens of je bij de mhs stand kan pinnen??
Luna2006 schreef:Voor diegenen die nmprs op facebook hebben, daar staat de volledige uitleg nog eens gegeven over de keuring.
Doe zelf niet mee maar wil, kan helaas ook niet aanwezig zijn maar wens jullie allemaal erg veel succes.
Zijn er nog keuringen dit jaar van het nmprs?
NathalietjeB schreef:Knolselder schreef:Ik ben jaloers, ik wou dat ik dat ook allemaal al kon doenStomme afhankelijkheid! Morgen is het waarschijnlijk niet eens erg mooi weer
doe jij nou maar rustig annelies met dat kleine grut in je buik..stress is niet goed voor dat kleine ukkie en voor jezelf