Wat een prachtig gelukje bij een ongeluk! Ik zat echt met mijn mond open te lezen, hoe kan het gebeuren, volgens mij is dit niet rechtsgeldig. Stonden er meer mensen bij? Maar ik begrijp dat je hem ook niet weg kan doen, ik vind het een super lekker ding!
Nou voorlig mag ie lekker pony zijn, hij is pas 1,5. Maar wie weet kan ie in de toekomst voor een sulky'tje Hij is inmiddels goed aangekomen en word steeds speelser!
Wat een actie! Wel geweldig dat je het gedaan hebt, je gunt dat beestje zo vast wel een veeeel beter leven...
En ook overhaaste beslissingen zijn vaak juiste beslissingen... Zo hoorde ik, dat mijn pony nog niet van mij was, dat hij naar de slacht moest, (1 jaar oud) ze deden er niks mee. Dat was de reden...
Dus ik kwam eigenlijk best wel overstuur thuis... Toen ik vroeg wat ik ermee aan moest zei mn buurvrouw: 'nou, waarom koop je hem dan niet?' Ik heb meteen dezelfde avond opgebeld dat ik hem wou hebben. Voor 25 euro kreeg ik hem mee, en daar zat ik dan .
Hij is inmiddels vier jaar bij me, alles gaat prima met hem, hij is uitgegroeid tot een geweldig lieve 5 jarige shetlander, die het bovendien héél leuk vind om gelongeerd te worden. En deze schat blijft ook de rest van mn leven bij me. Tenzij...
aaah wat een schatje! maar ik zou graag willen weten wanneer de volgende paardenmarkt is in elst.. en hoe vaak is die daar? ik namelijk dichtbij elst en ik zou er graag een keer heen willen alleen ik weet nooit wanneer die is