Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
arans schreef:Wat is er precies in duitseland? En waneer is dat?
__Suzanne__ schreef:Wat een leuk topic! Ik ben op zoek naar dingen die ik kan doen om onze Shet lenig en in conditie te krijgen en te houden (hij is voor onze kinderen, maar die hobbelen nog een beetje aan een halster omdat ze te klein zijn om echt te rijden). Dit lijkt me leuk om te doen!
Eliine schreef:Nou.. dat is eigenlijk een hele goede vraagIk zit er namelijk ook al een tijdje mee in mn hoofd te spelen. Maar ik had meer 'tandem-langelijnen' in mn hoofd. Naast elkaar had ik nog niet bedacht! Geen idee of het kan, maar het lijkt me toch zeker de moeite van het proberen waard
Als is het alleen maar voor de leuk. Ik ga het ook zeker nog een keer proberen om ze achter elkaar te zetten en dan te kijken hoe ver ik kom
Moet ik alleen nog even achter een extra longeersingeltje aan, want dan kun je ze wat beter 'opsluiten'.
Ik zou zeggen, test het uit en vertel me hoe het is gegaan
rommulus schreef:nou ik heb mijn kleine draak nu 2 keer aan de lange lijnen gehad (zonder singeltje en ge inproviceerd hoofdstelletje) ik vind niet dat ik mag klagen wand ze doet goed haar best
als ze nu ook vaker blijft komen in het land word het mischien nog wel wat
ik heb alleen 1 probleempje
je loopt links schuinachter de ponny (toch ??? ) nu is het dus zo dat ze liever naar links gaat dan naar rechts
en ze is nogal druk tussen dr oortjes dus schud erg veel met dr hoofd en het liefste heeft ze dr kaken zo ver mogelijk van elkaar af (mishien wel om voer te vangen) en gaat dus ook graag zo hard mogelijk
als je er op zit weet ik meerdere mogelijkheden om dit op te lossen maar ik ben toch zeker een 10 kg te zwaar voor dr dus dat doe ik dr niet aan en voorwaards is beter dan dwars
maar goed iemand hier een tip om haar wat losser en onspannender te kunnen laten lopen ??
aan de lange lijnen is nogal nieuw voor me en het is voor mij eingelijk een manier wat closer tot mijn draakje te komen (gezien ze me eingelijk niet moet :S ze heeft een wat minder vereden) en ik dat voor het karretje dat niet bereik met haar
en dit is ook wel een leuk tijd verdrijf
ik verwacht dus geen wedstrijden met haar te lopen
Citaat:Het was nu als het ware gewoon een leidsel-trek-spelletje. Niet leuk.