Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Mooi span heb je!
Zal even de resultaten opnoemen
(t zijn er nogal wat
)
Iemand anders wel??
) en zijn we helemaal blij natuurlijk
En vandaag is ze 3e geworden met de Grand National voor de Ermelo Bokaal! en heeft ze alle hindernissen gesprongen
karoliena schreef:Eliine : Gedeelte agility was begin van de middag en de rest was iets na drieen
Wij waren om 1 uur bij de prijsuitreiking en daarna opgelet of er nog iets kwam maar wij hebben niks meer om horen roepen.. Nouja we horen het wel als we nog iets gewonnen hebben
Ik heb aardig wat foto's van jou gemaakt en 2 filmpjes
We herkende je en ik dacht, even door klikken
Ik en Ilona [WinstonVDB] stonden bij de waterbak (hindernis 4) als hindernis rechter
) Zo hebben wij ook geen uitslag van de Agility gekregen (wat mn vader toch wel jammer vond
) en ben ik sochtends eerst een kwartier wezen zoeken naar de Lange Teugel ring, kom ik daar, zijn er geen letters

) Met al die bloemen op de kar mooi!
Wou d'r een aantal zo mee naar huis nemen.
Om half 9 zijn we aangekomen en om 6 uur maar naar huis gegaan, we waren een beetje dood aan het eind vande dag.
Je kur zag er echt netjes uit.
Het was iig echt super leuk. Over 5 jaar zal ik wrs met Zorro ook in de lange lijnen rubrieken meedoen, vond het echt leuk om te zien. Nu nog ff hard oefenen
Napie schreef:T-shirt met stal Denci heb ik inderdaad voorbij zien komen. Ik heb toen nog gedacht van "He, een bokker"
Flurk ook even gesproken tussen de bedrijven door
Mabon schreef:Ik wil hier toch nog even iets vermelden.
Ik heb helaas ook sommige dingen gezien waarbij ik het jammer vond dat de jury niet ingreep.
Bij het springen was een vrij fors meisje op een voor haar te kleine vos shet, het shetje wilde niet springen en ze sloeg de shet echt hard verschillende keren met de zweep om hem toch te laten springen, wat hij overigens niet deed. hierbij had ik graag gezien dat de jury ingegrepen zou hebben.
Iedereen die bij ons stond vond het zielig.
Later kwam er een begeleidster bij die de shet aan een lijn deed om hem toch te laten springen.
het zag er zo uit. Degene die erbij hoorden stonden langs de kant te lachen ( zielig hoor)
http://i163.photobucket.com/albums/t295 ... lo/009.jpg
http://i163.photobucket.com/albums/t295 ... lo/010.jpg
En dan denk ik ..............................................
Laat het beestje lekker thuis of stop en ga niet verder