Citaat:
hihi bedankt! mijn DA én osteopaat hebben beiden aangeraden (onafhankelijk van elkaar) om Flicka niet zwaarder te belasten dan met 35 kilo incl. zadel, wanneer ze in training is. het ruitertje in mijn profiel was daar 22 kilo geloof ik. dus dat kan prima om mee in te rijden. alleen jammer genoeg komt hij niet meer... maar goed, Flicka hoeft van mij ook niet per sé ingereden te worden. ze loop nu ook in het tuig en dat is ook leuk, en we doen ook VD en lange lijnen.
verder kan ik niet anders dan het met je eens zijn. het dier moet op de eerste plaats komen, dat is het belangrijkste. al moet ik wel zeggen dat het er op de laatste foto minder storend uitziet dan op de eerder geplaatste foto's.
ahw, jammer dat het ruitertje niet meer komt, 't zag er echt lief uit samen.
maar als ik het zo lees wordt de pony bij jou op genoeg leuke, vriendelijke manieren bezig gehouden
men moet zich inderdaad op het dier richten en kijken wat goed voor 'm is. Ik ben het zeker met je eens dat het op de laatste foto minder storend is! (dus ook naar TS toe; een foto kan vertekenen, al blijf ik van mening dat je toch al best aan de grote kant bent en ik wil je toch meegeven dat je echt moet handelen in het belang van het beestje, dus vraag als de dierenarts binnenkort komt (zoals je schreef) ook hem eens om een mening ja
) .. wat niet wegneemt dat ik heel benieuwd blijf naar het westernrijden ..