Citaat:
Idd, sommige reacties zijn te erg. maar ik zit ook op de middelbare school. heb een paard van 1.67 en het valt samen goed te combineren. Uit school eerst ff kijken naar het paardje. Eerst huiswerk. en dan nog paardje verzorgen en rijden. Zo moeilijk is dat niet.
Helemaal mee eens.
Zit ook in de middelbare school. Heb OOK een paar van 1m 67. ik doe eerst huiswerk en ga dan naar m'n paardje! Gaat het echt niet? Wel dan moet ik niet gaan. Want ik had nu echt een super stal, die elke dag haar stal mest, haar voedert, haar binnen haalt en buiten zet (paddock en weide) als ik er niet ben. Dus kom ik na 7 u niet. dan doen ze dit al allemaal. Als ik dan om 7u 7 kom, dan neem ik het gewoon over!
Als je wally wilt. en echt wilt! dan moet je haar gewoon nemen! als je teminste weet dat ze goed bij je staat, dat je altijd van haar zal houden, dat het zal lukken ivm een ander diertje er bij te nemen, etc!
Paarden horen samen met een ander dier. Dat weet je nu al! zolang ze maar niet alleen zijn en een goed maatje hebben, en jij een goede stalling hebt kan het allemaal
maar je moet gewoon weten dat je dan ook veel verandwoordelijkheidsgevoel krijgt! En dat Wally dan WEL voor gaat op de computer, en WEL voor gaat op de tv!
maar die dingen weet je natuurlijk ook al allemaal?!