Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
En we moeten een foto van Marley en Glowy samen maken. Lijkt me ook echt grappig
!!! 
! Onwijs leuke patser!

Ik hoop dat je ook een paar foto's wilt maken van onze veulentjes!
Hier is hij links!

linda2008 schreef:Chardy, we zitten bij elkaar in de rubriek. Althans, Robijn en Pico zitten bij elkaar
Als ik alleen naar afstamming kijk is het wel een heel zware rubriek....
Ik twijfel om Jupi nog bij te schrijven, ze is niet echt in goede conditie en ik probeer het al een paar weken maar ik krijg haar ook niet beter op dit moment. Aan de andere kant heb ik deze MK wel vervoer en volgende keer moet ik dat maar weer afwachten. Het ergste wat kan gebeuren is een slechte primering....
linda2008 schreef:Chardy, ik heb nr 31. en zit bij nr29 in rubriek
De professionele voorbrengers zullen al wel heeeel erg vol zitten vrees ik... maar je kunt het natuurlijk altijd proberen, er lopen er genoeg.
Kennen jullie toevallig zo'n professionele voorbrenger?
en je kunt altijd gewoon even vragen wat je preceis moet doen. Genoeg mensen om je helpen hoor
linda2008 schreef:Ja Huub & Tina (T&H stables) maar die zitten echt overvol vrees ik.
Hein Marsch, maar die loopt ook in dezelfde rubriek, Karin en Rinus Geven maar je hebt er nog veeeeeeel meer! Ook gewoon een hoop mensen die al zo veel keuringen hebben gedaan.
Ik ben ook heeeeel zenuwachtig en heb dit ook nog nooit gedaan maar ik ga het toch ook gewoon zelf doen. Af en toe eens opstellen thuis, kijken of je de aandacht kunt vragen, en van te voren even de kunst afkijken bij andereen je kunt altijd gewoon even vragen wat je preceis moet doen. Genoeg mensen om je helpen hoor
Mijn duimen draaien voor je!