Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Als het zo goed blijft gaan zou ik lekker mee doen hoor met de men klasse! Beetje ervaring op doen
Hahaha ja het zou beter een wintershow kunnen zijn... Al die grasjes pffff Heb ook echt moeite om mijn kleine man een beetje op gewicht te houden! En wat een super leuke pony heb je zeg!!

kan niet wachten om t af te hebben
wil niet nog een keer voor banketstaaf staan dat ze em de ring uit peert

hem op de bus gedaan! Zat zo te twijfelen.. Lijkt me ontzettend leuk, maar pff zenuwen
Vind het voor Kimo en mezelf een geweldige ervaring. Maar ik kan niet rennen met hem ben ik achter gekomen.. En dat in combi met dat hij amper van stal komt, en weinig andere mense/paarden ziet.. Maar ja, ik zie het wel.. Komt vast allemaal goed! 
_Kimo_ schreef:@NathalietjeB - Dank je wel! Ja dat is ook wel weer zo. Wauw wat prachtig gemaakt zeg!!!
@Maris - spannend!! Wordt voor mij ook de eerste keer
Net eindelijk, nadat het inschrijf formulier 2 weken op de kast heeft gelegenhem op de bus gedaan! Zat zo te twijfelen.. Lijkt me ontzettend leuk, maar pff zenuwen
Vind het voor Kimo en mezelf een geweldige ervaring. Maar ik kan niet rennen met hem ben ik achter gekomen.. En dat in combi met dat hij amper van stal komt, en weinig andere mense/paarden ziet.. Maar ja, ik zie het wel.. Komt vast allemaal goed!

E_Nalanta schreef:Wat gaat dit! Ik zie allemaal types ponies voorbij komen, kun je je hier maar zo voor aanmelden? Ook zonder lid van iets te zijn, dus echt als een 'buitenstaander'?